کدخبر : 14014 تاریخ انتشار :
A

فروش کامیون فورس بهمن‌دیزل آغاز شد

 فروش کامیون فورس بهمن‌دیزل آغاز شد

شرکت بهمن دیزل شرایط فروش محصولات خود ویژه نمایشگاه خودرو مشهد را اعلام کرد

بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳  در روزهای ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این شهر برگزار خواهد شد. زمان بازدید نیز از ۱۶ تا ۲۲ در نظر گرفته شده است.

در این اتو شو حضور بیش از ۳۰ شرکت خودروسازی، مونتاژکار و واردکننده خودرو قطعی شده است. همچنین به جز شرکت‌های خودروسازی و مونتاژکننده خودرو، شاهد حضور هفت شرکت واردکننده خودرو نیز خواهیم بود که در سال‌های اخیر به دلیل ممنوعیت واردات خودرو، بی‌سابقه بوده است.

به دنبال این قضیه و با توجه به استقبال بی نظیری که پیش بینی می شود در روزهای آتی از نمایشگاه صورت گیرد، بهمن دیزل تصمیم گرفت تا در طی برگزاری نمایشگاه مشهد، شرایط فروش ویژه محصولات کار و تجاری خود را اعلام کند و ۴ کامیون فورس ۶ تن، فورس ۶ تن خوابدار، فورس ۸.۵ تن و فورس ۱۲ تن را به صورت نقدی و اقساطی فروش برساند.

از این رو شرایط ثبت نام برای کامیون های فورس ۶ تن، ۶ تن کابین خوابدار، ٨.۵ تن و ١٢ تن به صورت آنلاین از ساعت ١۶ عصر روز چهارشنبه مورخ ١۴٠٣/٠۶/٢٨ تا ساعت ٢٢ شب شنبه مورخ ١۴٠٣/٠۶/٣١ و یا تکمیل ظرفیت به شرح جداول ذیل ارائه میگردد.
ثبت نام صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پرتال جامع ایرانی کار به آدرس bahmancustomer.iranecar.com امکانپذیر بوده و ضرورت دارد مدیر فروش آن عاملیت در زمان برگزاری نمایشگاه در غرفه شرکت بهمن دیزل حضور داشته باشد.

فروش بهمن دیزل نمایشگاه مشهد

منبع اسب بخار
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین