کدخبر : 14147 تاریخ انتشار :
A

جنجال فولکس‌واگن میلیاردی برای بازیگر معروف!

جنجال فولکس‌واگن میلیاردی برای بازیگر معروف!

ویدئو اهدای فولکس وا‌گن ID4 به امیرحسین رستمی بدون حاشیه تمام نشد

قیمت ۳۶۰- فولکس واگن امیر‌حسین رستمی بازیگر مطرح تلویزیون، در فضای مجازی سروصدای زیادی به‌دنبال داشته است . ID۴ که یک شاسی‌بلند برقی است در قالب ویدئویی از سوی ماموت‌خودرو به امیر‌حسین رستمی تحویل داده می‌شود. یک نفر نوشته، فقط برای آقای رستمی امکان خرید فولکس واگن وجود داره یا ما هم می‌تونیم سوار این ماشینا شیم؟ انواع و اقسام قضاوت‌ها و کلمات بالای ۱۸ سال در بقیه کامنت‌ها به‌چشم می‌خورد و آن وسط یک نفر از احتمال تبلیغاتی بودن ویدئو گفته.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛‌ قیمت فولکس واگن ID۴ در سامانه یکپارچه خودرو وارداتی به‌شکل علی‌الحساب یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان اعلام شد اما نهایتا متقاضیان خرید فولکس واگن ID۴ که آرام آرام نوبت دریافت محصولشان فرا رسیده، دو میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان به حساب ماموت‌خودرو واریز می‌کنند.

قیمت فولکس واگن ID۴ در بازار سیاه اما سروشکل دیگری پیدا کرد. برخی از حواله‌داران فولکس واگن ID۴، حواله خرید شاسی‌بلند برقی آلمانی را تا یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان تعیین می‌کردند و همین عدد می‌تواند از اولین ارقام پیشنهادی فروشنده‌های این محصول در بازار آزاد پرده‌برداری کند.

فولکس واگن ID۴ در امارات حدود ۹۵ هزار درهم یعنی حدود ۲۵ هزار دلار ارزش دارد که به پول خودمان معادل ۱.۵ ملیارد تومان است.

فولکس واگن ID4 قیمت 360

مشخصات فولکس واگن ID4 نشان می‌دهد موتور الکتریکی توانایی رساندن 125 کیلووات معادل 168 اسب‌بخار و 310 نیوتن‌‌متر گشتاور خروجی به چرخ‌ها را دارد. باتری فولکس واکن ID4 به‌شکل عادی ظرف هشت و نیم ساعت شارژ می‌شود و در ازای این مدت زمان، حدود 440 کیلومتر توانایی پیمایش دارد.  

فولکس واگن ID4 نهایتا با سرعت 160 کیلومتر برساعت حرکت می‌کند و سیستم ورود و استارت بدون کلید، نمایشگر 12 اینچ با هفت اسپیکر صفحه کیلومتردیجیتال، سقف پانارومیک و چراغ‌های لمسی بخشی از فهرست امکانات رفاهی فولکس واگن ID4 است.

فولکس واگن ID4 اما با همه این حرف‌ها در روزهای گذشته به‌خاطر ویدئو منتشرشده از سوی ماموت‌خودرو در فضای مجازی سر و صدا به‌راه انداخته است. یک نفر نوشته، فقط برای آقای رستمی امکان خرید وجود داره یا ما هم می‌تونیم سوار این ماشینا شیم؟ یک نفر دیگر به احتمال تبلیغاتی بودن ویدئو اشاره کرده و بخش دیگری از کاربران هم با کلمات رکیکی نسبت به ویدئو واکنش نشان دادند.

واردات فولکس واگن ID4 در قالب بقیه مدل‌های این برند از فروردین امسال توسط ماموت‌خودرو آغاز شد. اوایل تابستان امسال اولین پیش‌فروش فولکس واگن ID4 کلید خورد و حالا نوبت به تحویل اولین سری از شاسی‌بلند برقی آلمانی به ثبت‌نام‌کننده‌های سامانه یکپارچه رسیده است.

فولکس واگن امیر‌حسین رستمی نیز در قالب احتمال اول، یک ویدئو تبلیغاتی است. احتمال دوم نیز ثبت‌نام امیر‌حسین رستمی برای خرید فولکس واگن ID4 است. محصولی که کنار فولکس واگن تی‌راک، فولکس واگن تیوگان و فولکس واگن اطلس در فهرست مدل‌های وارداتی ماموت‌خودرو به‌چشم می‌خورد.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین