کدخبر : 14209 تاریخ انتشار :
A

اسم ال 90 ایرانی مشخص شد؛ رقیب دنا و تارا یک‌قدم تا بازار

اسم ال 90 ایرانی مشخص شد؛ رقیب دنا و تارا یک‌قدم تا بازار

اسم و قیمت احتمالی ال 90 ایرانی درجریان نمایشگاه خودرو مشهد اعلام شد

قیمت ۳۶۰- ال ۹۰ ایرانی که تا الان دست‌کم در پنج نمایشگاه مختلف به‌عنوان گزینه جدید خودروسازان داخلی معرفی شده، یک مرتبه دیگر رونمایی شد.   

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ ال ۹۰ ایرانی آخرین روز‌های شهریور امسال درجریان نمایشگاه خودرو مشهد در معرض عموم قرار گرفت و این‌بار تکلیف اسم و قیمت احتمالی روشن شد.

ال‌ ۹۰ ایرانی که در سال‌های اخیر با نام‌هایی مثل P۹۰ و کادیلا روی زبان‌ها افتاده، قرار است با نام آرین روانه بازار شود. از طرفی مدیر پروژه P۹۰ از تعیین بازه‌ای بین سهند و شاهین برای قیمت ال ۹۰ ایرانی خبر داده است.

قیمت ال ۹۰ ایرانی یا همان آرین به‌این ترتیب باید چیزی بین ۴۶۰ میلیون تومان تا ۶۵۰ میلیون تومان باشد. البته پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد قیمت ال ۹۰ ایرانی در همان حوالی شاهین اتوماتیک تعیین می‌شود و از حیث اقتصادی رقیبی برای تارا اتوماتیک و دنا پلاس ایران‌خودرو خواهد بود.

ال 90 ایرانی قیمت 360

عرضه ال 90 ایرانی به بازار طبق وعده‌های قبلی، تا همینجا یک سال عقب افتاده و حالا مدیران پروژه P90 از عرضه آرین به بازار تا پایان سال 1403 خبر می‌دهند.

ال 90 ایرانی با موتور ME16 شاهین پلاس پا به بازار می‌گذارد و بالاخره خبری از موتور M15 معروف سایپا در طراحی آرین نیست. موتور ME16 سایپا با 1.6 لیتر حجم، حدود 111 اسب‌بخار و 150 نیوتن‌متر گشتاور خروجی به چرخ‌ها منتقل می‌کند و قرار است از گیربکس دستی پنج‌سرعته برای ال 90 ایرانی استفاده شود.

ال 90 ایرانی از حیث ظاهری تغییر و تحول‌های زیادی با نسخه قبلی دارد و با اینکه نمای جانبی تقریبا دست‌نخورده، طراحی جدیدی در نمای عقب و جلو و سپرها دارد.‌

ال 90 ایرانی با آپشن‌هایی مثل سیستم مالتی مدیا،‌ فرمان برقی و سیستم تهویه نیمه‌اتومات به بازار اضافه می‌شود و طبق ویدئوهایی که منتشر شده، از صندلی‌های جدید نسبت به نسخه قبلی برخوردار است.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین