کدخبر : 14314 تاریخ انتشار :
A
مورد عجیب کوییک

چرا شرکت در طرح پیش‌فروش سایپا منطقی نیست؟

چرا شرکت در طرح پیش‌فروش سایپا منطقی نیست؟

اختلاف قیمت کوییک GXR-L در کارخانه و بازار فقط 10 میلیون تومان است

قیمت ۳۶۰- طرح فروش فوق‌العاده خودرو کوییک GXR-L توسط گروه خودروسازی سایپا از چهارم مهرماه آغاز می‌شود. این طرح شامل متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده است و ثبت‌نام از طریق سایت اینترنتی سایپا انجام می‌شود.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ قیمت کوییک GXR-L در کارخانه و بازار حدود ۱۰ میلیون تومان تفاوت دارد، این درحالی است که با خرید این خودرو از کارخانه باید ۹۰ روز کاری منتظر تحویل خودرو باشید.

قیمت کوییک GXR-L در کارخانه

قیمت کوییک GXR-L در کارخانه 391 میلیون تومان اعلام شده است. کوییک GXR-L دنده‌ای نسبت به سایر کوییک‌های موجود در بازار قیمت متوسطی دارد. قیمت کوییک S در مقایسه با این مدل حدود 97 میلیون تومان در کارخانه کمتر است و با قیمت 298 میلیون تومان فروخته می‌شود. 

1499738_816

قیمت کوییک GXR-L در بازار

قیمت کوییک GXR-L به طور متوسط در بازار 400 میلیون تومان است و کمتر از 10 میلیون تومان با قیمت کارخانه آن تفاوت دارد. با این حال فروشندگان مدل‌های صفر کیلومتر این خودرو را در بازار با قیمت‌های بالاتر و پایین‌تری نیز برای فروش آگهی کرده‌اند. 

در حالی که کوییک GXR-L های صفر کیلومتر مدل 1403 در بازار از 427 تا 445 میلیون تومان هم قیمت‌گذاری می‌شوند یک فروشنده کوییک GXR-L صفر کیلومتر خود را با قیمت 398 میلیون تومان و فقط حدود 7 میلیون تومان اختلاف با کارخانه به فروش گذاشته است. 

قیمت کوییک GXR-L در بازار در صورتی که کارکرد کمی داشته باشد ممکن است از این هم پایین‌تر بیاید، برای مثال قیمت یک کوییک GXR-L مدل 1403 با کارکرد 9 هزار و 800 کیلومتر و بدنه و موتور سالم 387 میلیون تومان است و مدل دیگری با سلامت کامل و 15 هزار کیلومتر کارکرد 385 میلیون تومان قیمت‌ دارد. 

شرایط فروش کوییک GXR-L

گروه خودروسازی سایپا از چهارم مهرماه، فروش فوق‌العاده خودرو کوییک GXR-L را آغاز می‌کند، این فروش فوق‌العاده تا زمان تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد. این طرح ویژه متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده است.

ثبت‌نام از ساعت ۱۰ صبح چهرشنبه از طریق سایت saipa.iranecar.com آغاز می‌شود. متقاضیان باید پیش‌ثبت‌نام کنند و پس از احراز شرایط از سازمان‌های مربوطه، امکان واریز وجه برای آن‌ها فراهم می‌شود.

سایپا این خودرو را با تحویل ۹۰ روزه به فروش می‌رساند. در این دوره فروش کوییک GXR-L با رنگ‌های سفید مشکی، سفید قرمز، نقره‌ای مشکی، کرم مشکی، خاکستری مشکی و قرمز مشکی در دسترس مشتریان قرار دارد.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین