کدخبر : 14612 تاریخ انتشار :
A

شرایط فروش اقساطی شاسی‌بلند ونوسیا؛ علی‌الحساب 1.3 میلیارد

شرایط فروش اقساطی شاسی‌بلند ونوسیا؛ علی‌الحساب 1.3 میلیارد

شرکت مکث موتورشرایط فروش اقساطی خودرو ونوسیا V-Online، ویژه مهرماه 1403 را اعلام کرد

قیمت پایه این خودرو ۱۷,۶۲۲,۵۹۳,۳۴۶ ریال و قیمت نهایی مصرف‌کننده ۲۲,۴۵۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال اعلام شده است. خریداران برای شرکت در طرح فروش اقساطی باید مبلغ ۱۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال را به عنوان پیش‌پرداخت واریز کنند. مابقی مبلغ خودرو که برابر با ۱۰,۳۵۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال است، بدون کارمزد به صورت تسهیلات ارائه می‌شود. این تسهیلات طی ۱۲ ماه و در قالب ۶ فقره چک هر دو ماه یک‌بار با مبلغ هر چک ۱,۴۹۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال پرداخت خواهد شد. اولین چک در تاریخ ۱ آذر ۱۴۰۳ به سررسید می‌رسد و خودرو در ۳۰ روز کاری پس از پرداخت پیش‌پرداخت، تحویل خواهد شد.

جدول شرایط فروش اقساطی ونوسیا V-Online با تحویل ۳۰ روزه ویژه مهر ۱۴۰۳

خودرو ونوسیا V-online
قیمت پایه (ریال) ۱۷,۶۲۲,۵۹۳,۳۴۶
قیمت مصرف کننده (ریال) ۲۲,۴۵۳,۰۰۰,۰۰۰
مبلغ پیش پرداخت (ریال) ۱۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
مبلغ تسهیلات (ریال) (بدون کارمزد) ۱۰,۳۵۶,۰۰۰,۰۰۰
تاریخ اولین چک ۰۱/۰۹/۱۴۰۳
شرایط تسهیلات ۱۲ ماهه طی ۶ فقره چک هر ۲ ماه یک بار
مبلغ هر چک (ریال) ۱,۴۹۶,۰۰۰,۰۰۰
زمان تحویل ۳۰ روز کاری

مشخصات فنی ونوسیا V-Online

این کراس‌اوور چینی، که به نام ونوسیا Big V نیز شناخته می‌شود، توسط مکث موتور به بازار عرضه شده است.

ونوسیا V-Online با حداکثر توان 188 اسب بخار و موتور 1.5 لیتری توربوشارژر، به یک کراس‌اوور شهری با امکانات فنی مناسب تبدیل شده است. جعبه دنده 7 سرعته خودکار دوکلاچه این خودرو، به انتقال سریع و دقیق قدرت به دیفرانسیل جلو کمک می‌کند. این مشخصات، V-Online را در رده خودروهای مناسب برای رانندگی روزمره شهری قرار می‌دهد، اما به دلیل سیستم دیفرانسیل جلو، برای استفاده در جاده‌های آفرود مناسب نخواهد بود.

از نظر طراحی داخلی، ونوسیا V-Online از الگوهای مدرن و ساده پیروی می‌کند. فضای داخلی خودرو شبیه به مدل‌های اروپایی مانند پژو طراحی شده است. داشبورد این خودرو از یک کلاستر بزرگ دیجیتال بهره می‌برد و فرمان دی کات نیز از دو طرف به شکل مسطح طراحی شده است. طراحی کابین به گونه‌ای است که کنترل‌های فیزیکی حداقلی دارند و بیشتر تنظیمات از طریق صفحات لمسی انجام می‌شود.

یکی از ویژگی‌های جذاب ونوسیا V-Online، کابین جادار و راحت آن است که مناسب سفرهای خانوادگی است. فاصله محوری 2.7 متری و فضای بار 605 لیتری، این خودرو را برای حمل بارهای بزرگ و استفاده در سفرهای طولانی ایده‌آل می‌کند. سقف شیشه‌ای فتوکرومیک نیز امکان دیدن مناظر بیرون را به سرنشینان می‌دهد و نور کافی را به داخل کابین هدایت می‌کند.

در نمای بیرونی، زبان طراحی ونوسیا V-Online بسیار متفاوت و جذاب است. از ویژگی‌های برجسته این خودرو می‌توان به فرم بدنه کوپه‌مانند، جلوپنجره مشکی‌رنگ با الگوی سه‌بعدی و چراغ‌های ادغام‌شده با سپر اشاره کرد. طراحی رینگ‌های مشکی نیز به این کراس‌اوور جلوه‌ای اسپرت و مدرن بخشیده است.

منبع خودرو بانک
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین