کدخبر : 14758 تاریخ انتشار :
A

لاکچری‌ترین تراکتور جهان رونمایی شد؛ مرسدس بنز میباخ ۳۵۰‌

لاکچری‌ترین تراکتور جهان رونمایی شد؛ مرسدس بنز میباخ ۳۵۰‌

تراکتور مرسدس بنز میباخ ۳۵۰ دارای موتور دیزلی با قدرت ۶۰۰ اسب بخار و توربوشارژ است که آن را به یکی از قدرتمندترین تراکتورهای جهان تبدیل می‌کند

برند مرسدس بنز نشان لوکس و بهترین بودن محصولات است و حالا  تراکتور مرسدس مایباخ ۳۵۰  که ترکیبی از جزئیات لاکچری و موتور هیبریدی ۶۰۰ اسب بخاری است صنعت کشاورزی را به سطح جدیدی از پیشرفت می‌رساند.

این محصول یک تراکتور عادی نیست و نمادی از تکنولوژی و لاکچری بودن در صنعت است. فرقی نمی‌کند که هدف شما کار کردن روی زمین‌های بزرگ یا زمین‌های کوچک با مسیرهای سخت است چون این تراکتور می‌تواند به راحتی انواع پروژه‌ها را با عملکرد عالی خود انجام دهد.

این تراکتور فوق العاده با ویژگی‌های منحصر بفردی که دارد می‌تواند به راحتی در انواع شرایط آب و هوایی کار کند و انواع کارهای کشاورزی را به راحتی انجام دهد.

مشخصات فنی تراکتور مرسدس بنز میباخ ۳۵۰

این تراکتور دارای موتور دیزلی با قدرت ۶۰۰ اسب بخار و توربوشارژ بوده که آن را به یکی از قدرتمندترین تراکتورهای جهان تبدیل می‌کند.

سیستم هیبریدی ویژه این تراکتور از اصلی ترین مواردی است که آن را از سایر تراکتورها مستثنی می‌کند که موجب کاهش انتشار آلایندگی و بهبود مصرف سوخت بدون کاهش قدرت نیز می‌شود.

این تراکتور با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت دارای دیزاین و طراحی لاکچری و خیره کننده خود از متریال مستحکم و بادوام ساخته شده که سبک وزن نیز هستند.

همچنین این تراکتور با داشتن چراغ‌های ال ای دی متعدد می‌تواند در شب هم مانند روز کار کند و علاوه بر این تراکتور دارای سیستم خودران بوده که به این معنی است که این محصول مجهز به سیستم هوش مصنوعی پیشرفته بوده که با کمک آن توانایی عملکرد و انجام انواع پروژه به صورت خودکار با کمترین دخالت راننده را دارد و با کمک سنسورها نیز موارد و وضعیت اطراف خود را برای تنظیم سیستم‌ها و سرعت تشخیص می‌دهد.

کابین این تراکتور ترکیبی از لوکس بودن و راحتی را برای راننده به ارمغان میاورد تا در ساعت‌های طولانی به راحتی پروژه‌ها را کامل کند.

صندلی‌های کابین با روکش چرم مرغوب مجهز به سیستم گرمکن و ماساژور بوده و صفحه نمایشگر در کابین به صورت کاملا دیجیتال و پیشرفته اطلاعات و وضعیت تراکتور از جمله عملکر. موتور، وضعیت سوخت و شرایط زمین را نمایش می‌دهد.

از سری امکانات و تجهیزات دیگر این تراکتور می‌توان به سیستم جی‌پی‌اس، شارژر وایرلس، سیستم برنامه ریزی کارهای تراکتور، ترمز اتوماتیک، سیستم خط خوان، سیستم هشدار برخورد و دوربین اشاره کرد.

منبع با کامیون
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین