کدخبر : 14769 تاریخ انتشار :
A

سوزوکی فرانکس؛ شرایط فروش شاسی‌بلند ژاپنی مشخص شد

سوزوکی فرانکس؛ شرایط فروش شاسی‌بلند ژاپنی مشخص شد

شرکت راسا موتور خاورمیانه شرایط فروش و فراخوان تکمیل وجه سوزوکی فرانکس را برای مهر ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد

در دور جدید واردات خودرو، شرکت راسا موتور موفق شد تا سبد کاملی از محصولات سوزوکی را به بازار ایران عرضه کند تا مجدداً شاهد حضور خودروهای تولیدی این برند ژاپنی در بازار ایران باشیم. به دنبال این قضیه مشتریان سامانه یکپارچه نیز از سوزوکی های وارداتی استقبال کردند و آن ها را در اولویت بندی های خود قرار دادند.

حال پس از مشخص شدن قیمت نهایی کراس اوور جمع و جور فرانکس، نوبت به اعلام شرایط فروش و فراخوان تکمیل وجه آن رسیده تا خریداران این خودرو بتوانند نسبت به نهایی کردن قرارداد خود با شرکت و تحویل گرفتن فرانکس اقدام کنند.

شرایط فروش سوزوکی فرانکس

متقاضیان خرید سوزوکی فرانکس می توانند تا تاریخ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ (پنج شنبه) با پرداخت ۱ میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان، که مابقی وجه توافقی با شرکت وار کننده است، قرار داده خود را نهایی کنند و خودروی خود را در موعد مقرر تحویل بگیرند.

نام خودرو سوزوکی فرانکس
قیمت قطعی نهایی ۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مبلغ پیش پرداخت ۶۲۵,۰۰۰,۰۰۰
مابقی وجه قابل پرداخت ۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰

شرایط فروش سوزوکی فرانکس

مشخصات فنی و امکانات

رونمایی ویتارا فرانکس جیمنی

سوزوکی فرانکس قرار است با یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با کد K15C و یک موتور برقی ۱۲ ولتی عرضه شود. از این رو فرانکس نیز مجهز به پیشرانه هیبرید خفیف یا Mild-Hybrid خواهد بود. این دو موتور می توانند ۱۰۲ اسب بخار توان و ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس ۶ سرعته AT به چرخ های جلوی خودرو برسانند. توجه داشته باشید که دقیقاً از همین مشخصات فنی فرانکس برای ویتارا واردتی نیز استفاده شده با این تفاوت که ویتارا در نسخه دو دیفرانسیل نیز عرضه خواهد شد.

فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، ۲ ایربگ، کنترل پایداری الکترونیکی، مولتی مدیا ۹ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک عقب، زمان بندی متغیر سوپاپ های ورودی و خروجی (dual vvt)، سیستم تهویه خودکار، GPS، بازیابی انرژی در هر دو باتری، سیستم EGR، ورود بدون کلید، استفاده از دو انژکتور برای هر سیلندر (dualjet) ، شارژر وایرلس، دنده پشت فرمان، سنسور نور، هدآپ، سیستم پایش فشار تایر (TPMS) و آینه وسط الکتروکرومیک از امکانات و آپشن های ویتارا وارداتی اند.

منبع اسب بخار
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین