کدخبر : 14897 تاریخ انتشار :
A

کی ام سی SR5؛ شاسی‌بلند جدید کرمان‌موتور رونمایی شد

کی ام سی SR5؛ شاسی‌بلند جدید کرمان‌موتور رونمایی شد

کرمان موتور در نمایشگاه خودرو مشهد از دو محصول جدید کراس اوور کی ام سی SR5 و سدان کی ام سی CR6 از خانواده کمپانی مطرح جیلی چین رونمایی کرد

همزمان با برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد در اواخر شهریور سال جاری، گروه خودروسازی کرمان موتور از دو محصول جدید کراس اوور کی ام سی SR۵ و سدان کی ام سی CR۶ از خانواده کمپانی مطرح جیلی چین رونمایی کرد. سدان سی آر ۶ کرمان موتور که در واقع تحت برند LIVAN (حاصل اتحاد جیلی و لیفان) در بازار جهانی شناخته می‌شود، توانسته با ظاهری زیبا، پیشرانه مناسب و امکانات بالا توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب نماید.

حال طبق جدیدترین اخبار خودرو، به تازگی این محصول جدید در مرکز تعویض پلاک مشاهده شده و به‌نظر می‌رسد با طی کردن مراحل قانونی و فنی، زودتر از پیشی‌بینی های انجام شده راهی بازار شود. 

کی ام سی CR۶، سدان پرآپشن کرمان موتور

کی ام سی CR6 با نام اصلی LIVAN S6 Pro در بازار چین عرضه شده و از نظر ابعاد در رده سدان های کامپکت قرار می‌گیرد. این خودرو بر اساس ساختار جیلی امگرند GL طراحی شده و با ظاهر اسپرت و تهاجمی خود که با بهره گیری از جلوپنجره بزرگ، چراغ‌های کشیده و باریک جلو، چراغ‌های به هم پیوسته عقب و رینگ های دورنگ آلیاژی پدید آمده است، می‌تواند به یکی از پرفروش‌ترین های این سگمنت در بازار ایران تبدیل شود.

طول، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب ۴۷۳۰، ۱۸۱۸ و ۱۴۸۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن نیز ۲۷۰۲ میلی‌متر تعیین شده است.

10401_2024-KMC-CR6-02

مشخصات فنی KMC CR۶

این خودرو از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت 178 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن‌متر بهره می‌برد. توان بدست آمده از طریق گیربکس 7 سرعته دو کلاچه (DCT) به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. قوای محرکه این خودرو با انتقال سریع و دقیق نیرو، تجربه‌ای نرم و پرشتاب را برای راننده فراهم می‌سازد. حداکثر سرعت سدان کرمان موتور به 195 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. حجم باک این خودرو ۵۵ لیتر و مصرف سوخت آن ۶.۸ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است.

امکانات رفاهی و ایمنی کی ام سی سی آر ۶

در بخش طراحی داخل، استفاده از چرم و پلاستیک در سرتاسر کابین ظاهری پیچیده و مدرن به فضای داخلی بخشیده است. صفحه نمایش لمسی بزرگ ۱۲.۳ اینچی سیستم چندرسانه‌ای اولین چیزی است که توجه شما را به خود جلب می کند. ادغام این صفحه نمایش با پانل ابزار دیجیتال و یک نمایشگر کوچک برای سرنشین، عملکرد روان همه اجزا را تضمین می‌کند. فضای داخلی این خودرو ترکیبی عالی از سبک، عملکرد و راحتی را برای همه مسافران و راننده فراهم می‌کند.

KMC-CR6-3-620x421

از مجموع آپشن‌های این خودرو می‌توان به ۶ کیسه هوای ایمنی، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی و سراشیبی، سیستم ترمز ABS + EBD، سیستم کمکی ترمز، ترمز اضطراری خودکار، سنسور پایش فشار باد تایرها، ترمز پارک برقی و اتو هلد، سنسور پارک عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل، دیلایت، اتولایت، سانروف پانارومیک به همراه پرده برقی، سیستم Power Windows، قابلیت تنظیم حالت رانندگی در سه مود مختلف، دسته دنده الکتریکی، کلاستر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، نمایشگر مرکزی 12.3 اینچی، تنظیم برقی صندلی راننده در ۶ جهت، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک مجهز به فیلتر تصفیه هوا، دریچه های تهویه مطبوع مختص سرنشینان عقب، تریم داخلی دو رنگ، صندلی‌های چرمی و… اشاره کرد.

منبع گجت نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین