کدخبر : 15026 تاریخ انتشار :
A

عرضه کامیون ولوو اف‌ام رسما آغاز شد

عرضه کامیون ولوو اف‌ام رسما آغاز شد

ولوو اف‌ام Low Entry از محصولات شرکت ولوو است که برای تحویل بسته‌های پستی تولید شده است

در ابتدای امسال، ولوو اف ام Low Entry معرفی شد و اخیراً اولین سری از تولید انبوه آن به مشتریان تحویل داده شده است.

ولوو FM Low Entry  دارای یک کابین کم ارتفاع است و محل قرارگیری صندلی راننده در جلوی محور جلو است. نحوه طراحی این کامیون به گونه‌ای است که هیچ فضایی برای نصب موتور احتراقی وجود ندارد، به همین دلیل هم این کامیون از پیشرانه الکتریکی استفاده می‌کند. محصول جدید ولوو دارای  دو موتور الکتریکی  با مجموع  توان ۴۴۹ اسب بخار  است. برد حرکتی این کامیون با یکبار شارژ نیز حدود ۲۰۰ کیلومتر است.

ولوو اف ام low Entry

بررسی کامیون ولوو اف ام Low Entry

در نگاه اول با توجه به مشخصات فنی و برد حرکتی ولوو اف ام جدید ممکن است که فکر کنید که کاربری این کامیون برای جمع آوری زباله است، اما نکته قابل توجه این است که اولین سری تحویلی از این کامیون قرار است در کاربری کاملا متفاوتی به فعالیت بپردازد و بسته های پستی را تحویل دهد. کامیون تحویلی متعلق به شرکت Alfredssons Transport AB است که یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ حمل و نقل DHL است. در نظر گرفته شده است که این کامیون برای تحویل بارهای پالتی در شهر نورشوپینگ ( Norrköping ) سوئد و مناطق اطراف آن به فعالیت مشغول شود.

کابین ولوو اف ام الکتریکی

کابین اف ام اینترای  الهام گرفته از کابین سقف بلند Globetrotter  ولوو FM است. در این کامیون خبری از آینه های سنتی نیست و سیستم دوربین و مانیتور جای آن را گرفته است. و همچنین سیستم فرمان داینامیک ولوو ( Volvo Dynamic Steering  ) قدرت مانور این کامیون را در سرعت های پایین افزایش داده است.

از امکانات ویژه کاربری حمل بسته های پستی در این کامیون  می‌توان به بالابر برند Bär Cargolift و کانتینر بغل بازشو برای سهولت تخلیه و بارگیری اشاره کرد.

ولوو اف ام  Low Entry   یکی دیگر از محصولات پاک شرکت بزرگ ولوو است. و تولید آن نشانه تعهد این شرکت به ارتقای صنعت حمل و نقل و حرکت به سوی کاهش ردپای کربن دی اکسید است. انتظار می‌رود که این کامیون همانند یک ولووی اصیل کیفیت بالای خود را نشان دهد و همراه وفادار راننده خود باشد.

کامیون ولوو اف ام

منبع با کامیون
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین