کدخبر : 15053 تاریخ انتشار :
A

شرایط فروش اقساطی پیکاپ موسوخان اعلام شد/ قیمت، سه میلیارد و 190 میلیون

شرایط فروش اقساطی پیکاپ موسوخان اعلام شد/ قیمت، سه میلیارد و 190 میلیون

فروش اقساطی پیکاپ موسوخان توسط شرکت خودروسازی ایلیا آغاز شد

صنایع خودروسازی ایلیا سرانجام اولین شرایط فروش اقساطی پیکاپ موسو خان  که به نخستین پیکاپ کره‌ای در بازار ایران مشهور است را در نیمه دوم مهر ماه ۱۴۰۳آغاز کرد. 

جنگ بر سر عنوان خاص‌ترین پیکاپ در بازار ایران، به نقطه اوج خود رسیده است و می‌توان گفت که کی ام سی T۹ و مکسوس استار H جزو اصلی‌ترین بازیگرهای این نمایش هستند و اکنون یک عضو دیگر هم به این صحنه اضافه شده است. پیکاپ موسو خان که لقب اولین پیکاپ کره‌ای در ایران را یدک می‌کشد، سرانجام وارد شرایط فروش اقساطی شد و در ادامه علاوه بر نگاهی به مشخصات فنی، با شرایط خرید و فروش آن هم همراه می‌شویم.

Musso-Khan-pickup-sale-terms-mehr-1403-1

شرایط فروش اقساطی پیکاپ موسو خان مهر ماه ۱۴۰۳

صنایع خودرو سازی ایلیا، شرایط فروش اقساطی پیکاپ موسو خان در نیمه دوم مهر ماه ۱۴۰۳ را با قیمت قطعی و مصوب ۳۱.۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و پیش پرداخت ۱۵.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال آغز خواهد کرد که در مرحله دوم پرداخت مشتریان باید طی ۴۵ روز یک فقره چک ۹.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی را هم پرداخت کنند. سود مشارکت سالانه در این طرح ۱۸ و سود تاخیر سالانه ۱۹ درصد و سود انصراف سالانه از این طرح ۱۵ درصد خواهد بود و خودرو ظرف مدت ۹۰ روز کاری تحویل خریداران خواهد شد. همچنین خریداران می‌توانند رنگ بندی‌ جذاب مشکی، سفید، بژ، خاکستری، سبز و قرمز را برای پیکاپ موسو خان در نظر داشته باشند.

مشخصات فنی پیکاپ موسو خان

پیکاپ موسو خان با بهره‌گیری از یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ، قدرت و گشتاوری قابل توجهی را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این پیشرانه به همراه جعبه‌دنده اتوماتیک ۶ سرعته، ترکیبی قدرتمند و روان را برای رانندگی در انواع شرایط ایجاد می‌کند. سیستم تعلیق موسو خان نیز به گونه‌ای طراحی شده است که هم راحتی سرنشینان در مسیرهای شهری را تضمین کند و هم در مسیرهای آفرود، پایداری و کنترل خودرو را حفظ کند. تعلیق مستقل در محور جلو و چند اتصالی در محور عقب، سواری نرم و جذب ضربات ناشی از ناهمواری‌های مسیر را به خوبی انجام می‌دهد.

منبع گجت نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین