کدخبر : 15068 تاریخ انتشار :
A

محبوب‌ترین خودرو سامانه جانبازان معرفی شد

محبوب‌ترین خودرو سامانه جانبازان معرفی شد

تویوتا کمری با ثبت پنج هزار و 200 درخواست در سامانه یکپارچه پرتقاضاترین خودرو توسط جانبازان است

از سال گذشته تا به حال خودروهای زیادی برای عرضه در سامانه یکپارچه جانبازان معرفی شدند تا این عزیزان بتوانند آن ها را با تعرفه واردات صفر درصد خریداری کنند. به دنبال این قضیه تنها واجدین شرایط با درصد جانبازی ۵۰ تا ۷۰ درصد قادر بودند از میان خودروهایی که برای آن ها عرضه شده بود اولویت بندی کنند و صاحب یکی از محصولات وارداتی شوند. در نتیجه این قانون گذاری، شرکت های واردکننده، خودروهایی از برندهای معروف مانند تویوتا، هوندا، بنز، ب ام و و … را به لیست فروش سامانه یکپارچه جانبازان اضافه کردند تا شاهد واردات محصولات ارزنده و جذابی برای بازار ایران و واجدین شرایط باشیم.

حال نیز پس از نهایی شدن اولویت بندی های صورت گرفته، مشخص شده که میزان تقاضا برای هر یک از وارداتی ها چقدر بوده تا بدانیم جانبازان به کدام یک از خودروها علاقه بیشتری داشتند و کدام یک را بیشتر از همه انتخاب کردند.

طبق آمار به دست آمده، فهمیدیم که میزان تقاضا برای خرید کمری در مقایسه با دیگر خودروها بسیار بیشتر بوده چرا که برای این سدان محبوب و نام آشنا برای ایرانی ها بیش ۵ هزار درخواست ثبت شده. به این ترتیب می توان گفت که اغلب جانبازان ترجیح دادند تا کمری را از سامانه خریداری کنند و از آن برای مصرف شخصی و یا فروش در بازار بهره مند شوند.

از دیگر خودروهای محبوب و پرطرفدار میان جانبازن واجد شرایط می توان به بنز A۱۸۰، بنز C۲۰۰، تویوتا هایلندر، رنو کولئوس، فرانتلندر، راو ۴، وایلدلندر و ونزا اشاره کرد.

به طور کلی در میان برندهای وارداتی، تویوتا با بیش از ۱۰ هزار درخواست، بیشترین متقاضی را به خود اختصاص داده بود و به پرطرفدارترین خودروساز میان جانبازان بدل شد.

لازم به ذکر است که به طور کلی از میان حدود ۳۰ هزار جانباز بالای ۵۰ درصد، حدود ۲۰ هزار نفر نسبت به خرید خودرو از سامانه اقدام کردند که از میان آن ها حدود ۱۰ هزار نفر خودروهای مختلف تویوتا را برای خرید برگزیدند.

لیست خودروها و میزان تقاضا

نام خودرو تعداد درخواست (حدودی)
تویوتا کمری ۵۲۰۰ عدد
تویوتا وایلدلندر ۳۰۰۰ عدد
رنو کولئوس ۲۵۰۰ عدد
تویوتا ونزا ۱۵۰۰ عدد
مرسدس بنز A۱۸۰ ۱۲۰۰ عدد
مرسدس بنز C۲۰۰ ۱۰۰۰ عدد
تویوتا راو ۴ ۱۰۰۰ عدد
تویوتا فرانتلندر ۱۰۰۰ عدد
آئودی A۳ ۵۰۰ عدد
ب ام و ۱۱۶i ۵۰۰ عدد
ب ام و ۱۲۰i ۳۰۰ عدد
فولکس واگن تیگوان ۲۰۰ عدد
نیسان آلتیما ۲۰۰ عدد
تویوتا هایلندر ۱۰۰ عدد
منبع اسب بخار
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین