کدخبر : 15093 تاریخ انتشار :
A

شرایط فروش اقساطی کی‌ام‌سی T8 با تحویل سه ماهه اعلام شد

شرایط فروش اقساطی کی‌ام‌سی T8 با تحویل سه ماهه اعلام شد

شرایط فروش اقساطی پیکاپ KMC T8 توسط کرمان موتور برای مهرماه اعلام شد

کرمان موتور شرایط فروش نقدی و اقساطی KMC T۸ را با تحویل ۹۰ روزه اعلام کرد. قیمت این خودرو ۱ میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان تعیین شده است.

اقساط این خودرو به صورت ۱۲ و ۲۴ ماهه است که در قالب چک صیادی هر سه ماه یکبار پرداخت می شود. متقاضیان جهت ثبت نام می توانند به نمایندگی های کرمان موتور مراجعه کنند.

نوع فروش پیش پرداخت اقساط
نقدی ۱,۶۹۷,۰۰۰,۰۰۰ ۰
اقساط ۱۲ ماهه (پرداخت هر ۳ ماه یکبار) ۷۹۷,۰۰۰,۰۰۰ ۲۳۳,۱۱۷,۳۰۰
اقساط ۱۲ ماهه (پرداخت هر ۳ ماه یکبار) ۸۹۷,۰۰۰,۰۰۰ ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اقساط ۲۴ ماهه (پرداخت هر ۳ ماه یکبار) ۷۹۷,۰۰۰,۰۰۰ ۱۲۸,۵۵۸,۳۰۰

بخشنامه فروش

شرایط فروش اقساطی کی ام سی KMC T8) T8)

مشخصات فنی پیکاپ KMC T۸

KMC T8

KMC T8 به پیشرانه ۲ لیتر توربو را مجهز است که خروجی های ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را ثبت می کند. قدرت در این پیکاپ از طریق جعبه دنده دستی ۶ سرعته به چرخ ها می رسد.

امکانات KMC T۸

کابین t8

KMC T8 کرمان موتور در جایگاه یک پیکاپ دو دیفرانسیل که امروز قیمتی بیش از ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان را در بازار دارد، امکانات خوب و قابل قبولی را در اختیار مالکان خود می گذارد.

دو کیسه هوا، ترمزهای دیسکی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی (تنها در حالت تک دیفرانسیل عقب این قابلیت فعال است)، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رینگ آلومینیومی، ترمز ABS و EBD، تریم داخلی چرم مصنوعی، نمایشگر لمسی، سنسور باد تایرها، سنسور نور، چراغ های زنون، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، تهویه الکتریکی دستی، استارت دکمه ای، کروز کنترل، دوربین عقب، تنظیم الکتریکی حالت انتقال قدرت به چرخ ها، کامپیوتر سفری و… از جمله امکانات قابل مشاهده در پیکاپ KMC T8 است.

منبع اسب بخار
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین