کدخبر : 15515 تاریخ انتشار :
A

فروش لیزینگی کامیون فورس ۳.۸ تنی آغاز شد

فروش لیزینگی کامیون فورس ۳.۸ تنی آغاز شد

شرکت بهمن لیزینگ شرایط فروش اقساطی کامیون فورس ۳.۸ تنی را اعلام کرد

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ این طرح از ۱۶ مهرماه آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد. متقاضیان این خودرو می‌توانند به وب‌سایت bahmanleasing.bahman.ir مراجعه و جهت ثبت‌نام اقدام کنند. شرط شرکت در این طرح، ارائه دو ضامن معتبر است.

در طرح فروش لیزینگی کامیون فورس ۳.۸ تنی، این ماشین با مبلغ پیش‌پرداخت ۴۷۷.۲۳۶.۰۰۰ تومان عرضه شده که با احتساب بیمه بدنه، مبلغ به ۴۹۰ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند. خودروها پس از ۴۵ روز کاری به خریداران تحویل داده می‌شوند. مزیت این طرح، امکان انتخاب بازپرداخت در قالب ارائه چک‌های ماهانه، دوماه یک‌بار و سه‌ماه یک‌بار است.

جداول زیر، جزئیات مربوط به فروش لیزینگی کامیون فورس ۳.۸ تنی را در روش‌های مختلف نشان می‌دهند. نکته حائز اهمیت این است که در صورت انتخاب روش اقساط با بازپرداخت دوساله و سه‌ساله، به ترتیب مبلغ ۱.۲۲۴.۰۰۰ تومان و ۱.۶۳۳.۰۰۰ میلیون تومان بابت بیمه بدنه برای سال‌های آتی از مشتری دریافت می‌شود.

جدول فروش لیزینگی کامیون فورس ۳.۸ تنی با اقساط ماهانه

جدول فروش لیزینگی کامیون فورس ۳.۸ تنی با اقساط دوماه یک‌بار

جدول فروش لیزینگی کامیون فورس ۳.۸ تنی با اقساط سه‌ماه یک‌بار

توجه داشته باشید که معرفی ضامن/ضامنین با حداقل ۱۸ و حداکثر ۶۵ سال سن با حداقل گرید اعتباری C3 ، جهت اخذ تسهیلات الزامی است. ضامن باید یک فقره چک به اندازه کل مالاجاره به سررسید اولین قسط، در وجه شرکت بهمن لیزینگ ارائه کند.

ضامن/ضامنین معرفی‌شده باید دارای پروانه کسب معتبر یا درآمد پایدار باشند . در صورت معرفی کاسب معتبر به‌عنوان ضامن، محل کسب باید در مرکز یا شهرهای بزرگ استان و دارای گردش حساب مناسبی باشد.

در صورتی که متقاضی و ضامن همسر (زن و شوهر) باشند، پرونده مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد، مگر اینکه ضامن معرفی‌شده، کارمند رسمی دولت باشد.

منبع خودرو بانک
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین