کدخبر : 15670 تاریخ انتشار :
A

شرایط فروش سورن پلاس ویژه مهرماه اعلام شد

 شرایط فروش سورن پلاس ویژه مهرماه اعلام شد

شرکت ایران‌خودرو شرایط فروش سورن پلاس بنزینی برای متقاضیان با اولویت تابستان 1403 در سامانه یکپارچه فروش خودرو را اعلام کرد

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ بر اساس اطلاعات منتشر شده در جدول مربوط به این بخشنامه، متقاضیانی که در این اولویت قرار دارند، می‌توانند برای تکمیل مراحل خرید و واریز وجه اقدام کنند.

در این بخشنامه، دو نوع فروش برای این خودرو در نظر گرفته شده است: فروش فوق‌العاده و پیش فروش. در طرح فروش فوق‌العاده، موعد تحویل خودرو ۹۰ روزه بوده و متقاضیان باید مبلغ ۴,۶۹۴,۴۲۶,۰۰۰ ریال را واریز نمایند. این طرح فروش از طریق سامانه یکپارچه برای اولویت تابستان ۱۴۰۳ فعال شده است و متقاضیان پس از دریافت پیامک از سوی ایران خودرو باید ظرف مدت ۱۰ روز به سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir مراجعه و مبلغ تعیین شده را پرداخت کنند.

همچنین، در طرح پیش فروش، موعد تحویل خودرو برای بهمن‌ماه ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است و مبلغ ۲,۳۴۷,۲۱۳,۰۰۰ ریال برای پیش‌پرداخت تعیین شده است. در این طرح نیز متقاضیان باید پس از دریافت پیامک از ایران خودرو به سایت اینترنتی فروش مراجعه کرده و مراحل پرداخت وجه را طی کنند.

این شرایط فروش ویژه، با هدف تحویل سریع‌تر خودرو به متقاضیان طراحی شده و تنها شامل مشتریانی است که در سامانه یکپارچه فروش خودرو، در اولویت تابستان ۱۴۰۳ قرار گرفته‌اند.

جدول شرایط فروش و پیش فروش سورن پلاس بنزینی با اولویت تابستان ۱۴۰۳ ویژه مهر ۱۴۰۳

شرح خودرو سورن پلاس بنزینی
اولویت تابستان ۱۴۰۳
بخشنامه ۴۶۷۸
برنامه فروش ۱۰۶۶۵
شرح خودرو و کد کلاس قابل ارائه سورن پلاس بنزینی (کد کلاس ۵۸۴۰۱)
نوع فروش اول فوق العاده
موعد تحویل اول ۹۰ روزه
مبلغ قابل واریز برای فروش فوق العاده ۴,۶۹۴,۴۲۶,۰۰۰ ریال
نوع فروش دوم پیش فروش
موعد تحویل دوم بهمن ۱۴۰۳
مبلغ قابل واریز برای پیش فروش ۲,۳۴۷,۲۱۳,۰۰۰ ریال
منبع خودرو بانک
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین