کدخبر : 15864 تاریخ انتشار :
A

تانک 300؛ پیش‌فروش پرادو چینی در ایران آغاز شد

تانک 300؛ پیش‌فروش پرادو چینی در ایران آغاز شد

قیمت علی الحساب تانک 300 دو میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام شد

قیمت ۳۶۰- تانک ۳۰۰ یک خودروی افرود دو دیفرانسیل است که قرار است در سامانه خودروهای وارداتی عرضه شود. اگر می‌خواهید این خودرو را داشته باشید احتمالا می‌توانید آن را در بازه پنج تا هفت آبان انتخاب کنید. قابل ذکر  است که سامانه خودروهای وارداتی قرار است در دوم آبان ماه باز شود. متقاضیان خودروهای وارداتی از جمله تانک ۳۰۰ باید در ابتدای کار ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب وکالتی بلوکه کنند. گفتنی است که قیمت علی الحساب تاک ۳۰۰ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

مشخصات فنی تانک ۳۰۰

تانک 300 یک موتور چهار سیلندر خطی دو لیتری با حجم 1967 سی سی دارد. این موتور که از توربو شارژ با فناوری GDI بهره می‌برد می تواند 227 اسب بخار نیرو تولید کرده و 378 نیوتون متر را به چرخ ها منتقل کند. تانک 300 از یک جعبه دنده دو کلاچه  هشت سرعته اتوماتیک از نوع CVT  استفاده می‌کند. حداکثر سرعت این خودرو 170 کیلومتر در ساعت اعلام شده است. همچنین تانک 300 می‌تواند در فاصله 9.5 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر در ساعت برسد. تاک 300 دو دیفرانسیل بوده و سیستم تعلیق جلوی آن از نوع دابل ویشبون و سیستم تعلیق عقب آن از نوع از نوع مولتی لینک است.

مشخصات ظاهری و آپشن‌های تانک ۳۰۰

با اینکه عموما آفرود ها طراحی داخلی ساده‌ای دارند اما در طراحی فضای داخلی تانک 300 روکش‌های نرم چرمی، تریم دورنگ و صفحه نمایش لمسی سیستم مالتی و کلاستر استفاده شده است.

8024299_529

از نظر آپشن‌ها، تانک 300 شش کیسه هوای 10 نقطه برای ایمنی سرنشینان فراهم کرده است. همچنین این خودرو از قابلیت‌هایی مانند سامانه کنترل پایداری، رادار خط خوان، سامانه شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سرازیری، سنسور پارک جلو وعقب، رانندگی بین خطوط برخوردار است.همچنین تانک 300 با داشتن  ماساژور صندلی راننده و تهویه اتوماتیک کابین می‌تواند تجربه خاصی از رانندگی را به شما بدهد.

قیمت خودرو دربازارهای جهانی و قیمت عرضه در ایران

با بررسی قیمت تانک 300 در بازارهای جهانی می‌توان فهمید که مدل بنزینی این خودرو قیمتی حدود 25 هزار دلار دارد که با دلار 63 هزار تومانی معادل یک میلیارد 580 میلیون می‌شود. قیمت مدل هیبرید آن هم حدود 30 هزار دلار است که معادل یک میلیارد و 900 میلیون تومان خواهد شد. اما باید توجه کنید قیمت علی الحساب این خودرو در سامانه خودروهای وارداتی دو میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام شده یعنی 58 درصد بیشتر از قیمت جهانی همین مدل (مدل بنزینی).

  لازم به ذکر است که برای ثبت نام این برای این خودرو باید در ابتدای کار 500 میلیون تومان را در حساب وکالتی مسدود کنید.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین