کدخبر : 15989 تاریخ انتشار :
A

فروش دو خودرو اروپایی در سامانه یکپارچه آغاز شد

فروش دو خودرو اروپایی در سامانه یکپارچه آغاز شد

کاروک و اکتاویا دو محصول جدید اشکودا در بازار داخلی هستند که شرایط فروش آن‌ها از سوی شرکت پارس ساتر هوشمند اعلام شد

دور جدید ثبت نام خودرو های وارداتی از طریق سامانه، آغاز شده است و شرکت های مختلفی محصولات خود را در سامانه خودرو های وارداتی عادی عرضه کرده اند. شرکت پارس ساتر هوشمند که مسئولیت واردات محصولات اشکودا را در ایران دارد، با دستی پر در این دوره ظاهر شده و محصولات اروپایی جدید خود، یعنی اشکودا کاروک و اشکودا اکتاویا را که به تازگی از آنها رونمایی کرده است را در این دوره از سامانه عرضه کرده است.

شرایط فروش اشکودا کاروک

همان طور که می دانید برند اشکودا زیر مجموعه ای از برند فولکس واگن آلمان است که در بسیاری از بخش های محصولات این برند رگ و ریشه هایی از محصولات فولکس واگن دیده می شود. پیش تر شرکت پارس ساتر هوشمند اشکودا سوپرب را وارد بازار ایران کرده بود اما در دور جدید ثبت نام خودرو های وارداتی، این شرکت دو اروپایی جدید را در این سامانه عرضه کرده است و قرار است اشکودا کاروک را با قیمت ۱۹,۳۶۶,۹۰۰,۰۰۰ ریال و اشکودا اکتاویا را با قیمت ۱۸,۶۸۲,۲۰۰,۰۰۰ ریال به فروش برساند.

شرایط فروش اکتاویا

شایان ذکر است که ای دو خودرو در این دوره از ثبت نام خودرو های وارداتی، تنها خودرو های اروپایی واراداتی هستند که در لیست خودرو های قابل عرضه دیده می شوند.

در ادامه نگاهی به مشخصات و امکانات این اروپایی های وارداتی خواهیم داشت.

اشکودا کاروک (SKODA Karoq)، یک کراس اوور در کلاس طراحی و سگمنت C بوده و برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ بر اساس پلتفرم MQB A1 طراحی و تولید شده است. جالب است بدانید که پلتفرم این خودرو با سئات آتکا و جتا VS5 اشتراکات بسیاری دارد.

شرایط فروش اشکودا کاروک وارداتی

نیروی محرکه اشکودا کاروک پارس ساتر هوشمند از یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ با فناوری TSI تامین می شود. این پیشرانه می تواند نهایتا ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و آن را در اختیار جعبه دنده اتوماتیک ۷ سرعته دو کلاچه قرار دهد. نیروی تولید شده در این خودرو به وسیله جعبه دنده به چرخ های جلو منتقل می شود که این یعنی با یک کراس اوور دیفرانسیل جلو روبرو هستیم.

شرایط فروش اروپایی های وارداتی

۶ کیسه هوای ده نقطه ای، تهویه اتوماتیک دو کاناله، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، پشت آمپر دیجیتال، سنسور نور، کروز کنترل، گرم کن صندلی های جلو، سیستم تصفیه هوای داخل کابین، ترمز پارک برقی، اتوهلد، اتوپارک، خروج از پارک خودکار، استارت دکمه ای، فرمان دی کات، رادار نقطه کور، سنسور پارک جلو و عقب، در صندوق عقب برقی و… تنها بخش از امکانات این کراس اوور اروپایی است.

مشخصات و امکانات اشکودا اکتاویا

اشکودا اکتاویا یک سدان اروپایی در کلاس و سگمنت C است که از اواخر سال ۱۹۹۶ میلادی روی خط تولید رفته است و تا کنون چهار نسل از این خودرو طراحی و تولید شده است که نسخه وارداتی شرکت پارس ساتر هوشمند آخرین نسل آن می باشد.

شرایط فروش اکتاویا

در مورد مشخصات فنی این خودرو باید بدانید که فولکس واگن و شرکت تابعه آن یعنی اشکودا، چندین مورد پیشرانه با حجم‌های مختلف و آرایش‌های فنی متفاوت برای اکتاویا در نظر گرفته‌اند که البته با توجه به قوانین محدود کننده واردات خودرو به کشور، شرکت پارس ساتر موتور ۱.۴ لیتری توربو شارژ را برای محصول وارداتی خود انتخاب کرده است.
این پیشرانه که به فناوری تزریق مستقیم سوخت به داخل سیلندر مجهز شده است، در همکاری با یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه نیرویی متناظر با ۱۵۰ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور به چرخ‌های جلو تحویل می‌دهد.

کابین اشکودا اکتاویا

کنترل پایداری الکترونیکی ESP، ترمز ضد قفل ABS، ترمز اضطراری EBA، کنترل کششTCS، کمک شروع حرکت در سربالایی HAC، مونیتورینگ فشار باد تایر TPMS، ایربگ سرنشینان جلو، ایربگ جانبی جلو، ایربگ پرده‌ای از جلو تا عقب، کمربند ایمنی جلو با پیش کشنده ELR، کمربندهای ایمنی سه نقطه‌ای ردیف عقب، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، ترمز پارک الکترونیکی، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم پارک خودکار، رادار بین خطوط، هشدار تصادف جلو، نمایشگر ۱۰ اینچی کلاستر با کامپیوتر سفری، صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی مالتی مدیا، سیستم صوتی مجهز به ۶ بلند گو، پورت USB – TYPE C جلو و عقب، سیستم اتصال بلوتوث، پاور ویندوز، سیستم نویگیشن(رهیاب)، کلید های کنترل سیستم صوتی روی فرمان، نگهدارنده موبایل برای سرنشینان عقب و جلو، سیستم اپل کارپلی و… از جمله امکانات نسخه فول آپشن این خودرو است.

منبع آخرین خودرو
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین