کدخبر : 2198 تاریخ انتشار :
A

شکسته شدن رکورد 11 ساله تولید در سایپا

شکسته شدن رکورد 11 ساله تولید در سایپا

لیست تولیدات انواع خودروهای سایپا تا تاریخ 23 اسفندماه

قیمت ۳۶۰-   گروه خودروسازی سایپا از ابتدای سال جاری تا تاریخ 23 اسفندماه، 474 هزار و 494 دستگاه خودرو تولید کرد که 471 هزار و 92 دستگاه آن محصولات داخلی و 3 هزار و 402 دستگاه آن وارداتی (CBU)‌است و توانست رکورد سال گذشته خود را که 474 هزار و 454 دستگاه بود، بشکند.

این شرکت از ابتدای سال جاری تا تاریخ 25 اسفند ماه، تولید محصولات داخلی (منهای خودروهای وارداتی و مونتاژی) خود را به 474 هزار و 583 دستگاه رسانده که این امر نشان می‌دهد، گروه سایپا رکورد 11 ساله تولید خود را شکسته است.تولید محصولات کوییک اتوماتیک، کوییک R اتوماتیک، ساینا اتوماتیک، کوییک S، شاهین (MT / AT) و  سایناS دوگانه سوز نیز افزایش چشمگیر داشته است. لیست زیر، تولیدات سایپا تا تاریخ 23 اسفندماه است:

. کوییک اتوماتیک: 6 هزار و 915 دستگاه (افزایش دو برابری نسبت به سال گذشته)
. کوییک R اتوماتیک: ۸ هزار و ۹۸۹ دستگاه (افزایش دو برابری نسبت به سال گذشته)
. ساینا اتوماتیک: 2 هزار و 602 دستگاه (افزایش 22 برابری نسبت به سال گذشته)
. کوییک اس: ۵۴ هزار و ۶۹۱ دستگاه (افزایش ۲۲ برابری نسبت به سال گذشته)
. شاهین: 43 هزار و 305 دستگاه (افزایش 1.25 برابری نسبت به سال گذشته)
. ساینا S  دوگانه سوز: ۴۰ هزار و ۵۰۶ دستگاه (افزایش ۳۴ برابری نسبت به سال گذشته)

سایت سایپا سیتروئن از ابتدای سال جاری تا ۹ اسفندماه، ۱۱۰ هزار و ۲۱۸ دستگاه ساینا تولید کرده؛ ‌سال گذشته میزان کلی تولید این مجموعه ۱۱۰ هزار و ۱۱۰ دستگاه بوده است. در سایت سایپا نیز تا تاریخ ۷ اسفندماه میزان تولید خودرو ۱۳۷ هزار و ۳۶۹ دستگاه بوده؛‌ سال گذشته این عدد در حدود ۱۳۷ هزار و ۲۱۸ دستگاه بوده است. همچنین در سایت بن رو، از ابتدای سال جاری تا ۶ دی ماه میزان تولید وانت ۱۵۱ ، ۴۴ هزار و ۳ دستگاه (میزان تولید سال گذشته ۴۳ هزار و ۸۰۰)  بوده است.

رکوردشکنی در گروه خودروسازی سایپا در حالی اتفاق افتاده که خودروهای ناقص برند گروه سایپا صفر و حداکثر تولید عبور مستقیم در جریان است؛‌ تولید محصولات سایپا با حداکثر ظرفیت، تا ۲۷ اسفندماه ادامه خواهد یافت.

 

منبع باما
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین