کدخبر : 2658 تاریخ انتشار :
A

تصاویر| پرتقاضاترین خودرو سامانه جانبازان؛ مرسدس بنز A180

تصاویر| پرتقاضاترین خودرو سامانه جانبازان؛ مرسدس بنز A180

بیشترین تقاضا همزمان با نام‌نویسی خودروهای سامانه یکپارچه مختص جانبازان، برای مرسدس بنز A180 به ثبت رسیده است

قیمت ۳۶۰- مرسدس بنز A۱۸۰ براساس اطلاعات منتشر شده، بیشترین متقاضی را در اولین مرحله ثبت‌نام خودروهای سامانه یکپارچه فروش خودرو جانبازان به خود اختصاص داده است.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ مرسدس بنز A180 با ۸۱۱ درخواست در رده اول پرتقاضاترین خودرو سامانه یکپارچه جانبازان قرار گرفت و بنز C۱۸۱ با ۶۹۱ درخواست در رده دوم و ب‌ام‌و ۳۱۸i با ۶۶۵ درخواست در رده سوم قرار گرفتند.

سدان

مرسدس بنز A۱۸۰ در دسته خودروهای ۴۵ هزار دلاری قرار می‌گیرد و تقریبا ۲.۷ میلیارد تومان ارزش دارد 

مرسدس بنز A180 به موتور ۱.۳ لیتری توربوشارژر مجهز شده است. براساس کاتالوگ منتشر شده از سوی شرکت وارکننده، مردس بنز A180 تیپ سدان، با همین موتور 1.3 لیتر، 136 اسب‌بخار قدرت و 230 نیوتون متر گشتاور تولیدی را به کمک جعبه دنده هشت سرعته دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌کند. 

مرسدس بنز A180 طبق بررسی‌ها به ازای هر 100 کیلومتر، چیزی نزدیک6.4 لیتر بنزین مصرف می‌کند. راننده مرسدس بنز A180 می‌تواند سرعتی تا 216 کیلومتر برساعت را تجربه کند و سرعت این بنز ظرف 9.3 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت تبدیل می‌شود.

مرسدس بنز A180 اساسا جزو مدل‌های ارزانقیمت این غول آلمانی به‌حساب می‌آید که در فهرست امکانات رفاهی آن انصافا آپشن‌های خاصی دیده نمی‌شود و می‌توانیم به امثال صفحه نمایش مرکزی 10 اینچ و سنسورهای پارک اشاره کنیم.

هاچبک

بنز A۱۸۰ تیپ هاچبک در طراحی داخلی و بقیه سیستم‌ها فرقی با تیپ سدان ندارد

مرسدس بنز A180 قرار است در دوتیپ سدان و هاچبک وارد ایران شود و شرکت واردکننده‌ کاتالوگ هر دو تیپ را در سامانه یکپارچه ارائه کرده است. 

مرسدس بنز A180 در دسته خودروهای 45 هزار دلاری قرار می‌گیرد و با احتساب نرخ فعلی دلار در کشورمان حدود دو میلیارد و 700 میلیون ارزش دارد.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

  • هادی. حیدری

    چرابرای همه مردم ایران بویژ برای طبقیه پایین وارد نمکنید طبقیه پایین چه گناهی کرد

  • رضا

    اولابنزبرای ۷۰درصدبه بالااست دوما ما ثبت نام کردیم ولی هیچ خبری دیگرنشد گویا سرکاری بیش نبود

  • وطنم

    پس بقیه جانبازای زیر ۵۰ درصد هم باید خودروی ایرانی و تولید کشور سوار بشتن این است عدالت حیف جوانی مان که در جنگ و اسارت گذشت

پربیننده ترین