کدخبر : 6110 تاریخ انتشار :
A

هایما اس 7؛ تفاوت 400 میلیونی در کارخانه و بازار

هایما اس 7؛ تفاوت 400 میلیونی در کارخانه و بازار

قیمت هایما اس 7 در کارخانه یک میلیارد و 190 میلیون است اما همین عدد در بازار آزاد به مرز یک میلیارد و 600 میلیون می‌رسد

قیمت ۳۶۰- هایما اس ۷  با موتور ۱.۸ لیتر توربو پلاس بعد هایما ۸ اس گران‌ترین محصول مونتاژی ایرانخوردو است.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ هایما اس 7 در کارخانه با قیمت یک میلیارد و 190 میلیون تومان فروخته می‌شود اما قیمت هایما اس 7 در بازار آزاد به‌طور متوسط یک میلیارد و 600 میلیون تومان تخمین زده می‌شود.

قیمت هایما اس 7 در بازار آزاد به‌طور متوسط یک میلیارد و 600 میلیون تومان است و طبیعاتا ارقام پیشنهادی فروشنده‌ها کمی بیشتر یا اندکی کمتر از این رقم است.

هایما اس 7 به‌عنوان مثال توسط فروشنده‌ای یک میلیارد و 670 میلیون تومان اعلام شده است. فروشنده‌ دیگری در کادر قیمت هایما اس 7 رقمی معادل یک میلیارد و 640 میلیون تومان گذاشته و تا دلتان بخواهد فروشنده‌های زیادی با ارقامی حول‌وحوش یک میلیارد و 600 میلیون دنبال مشتری برای هایما اس 7 صفرکیلومتر مدل 1403 هستند.

هایما اس 7 البته طبق آگهی‌ها فعلی دست‌کم یک میلیارد و 570 میلیون به‌خریداران پیشنهاد می‌شود و قیمت هایما اس 7 مدل 1402، به‌طور متوسط نسبت به مدل‌های 1403 حدود 50 میلیون تومان کمتر است.

هایما اس 7 قیمت 360 جدیدهایما اس ۷ نهایتا با سرعتی معادل ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کند

هایما اس 7 اوایل امسال و همزمان با موج افزایش قیمت‌ها در بازار آزاد تا یک میلیارد و 750 میلیون برای فروش گذاشته می‌شد و حالا نسبت به نیمه دوم فروردین نزدیک 150 میلیون تومان ارزان شده است.

هایما اس 7 به پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ مجهز شده است. موتور 1.8 لیتری هایما اس 7 می‌تواند 230 نیو‌تن‌متر گشتاور خروجی و 170 اسب‌بخار نیرو را به‌کمک گیربکس شش‌دنده اتومات به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

هایما اس 7 نهایتا با سرعتی معادل 170 کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کند و شتاب صفر تا 100 هایما اس 7 حدود 10.5 ثانیه برآورد می‌شود. مصرف ترکیبی 8.6 لیتر و باک تقریبا 60 لیتری هم بخش دیگری از مشخصات فنی هایما اس 7 است.

هایما اس 7 با آپشن‌هایی مثل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش، کنترل پایداری، سنسور عقب، سنسور باران،‌ سنسور فشار باد تایر،‌ ترمز ضدقفل، چراغ‌های مخصوص روز، اتولایت، چراغ مه‌شکن، دکمه‌های کنترلی روی فرمان،  دوربین 360 درجه،‌ دوربین عقب و دوربین جانبی، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای و سانروف فروخته می‌شود.

هایما اس 7 با این اوصاف در بازار رقیب امثال دیگنیتی پرایم، فیدلیتی و جک S5 محسوب می‌شود و در کارخانه و بازار اختلاف قیمت تقریبا 400 میلیونی را تجربه می‌کند.

 

هایما اس ۷ در یک نگاه

پیشرانه

چهار سیلندر توربوشارژ

حجم موتور

۱.۸ لیتر

گشتاور خروجی

۲۳۰ نیو‌تن‌متر

حداکثر قدرت

۱۷۰ اسب‌بخار

شتاب صفر تا ۱۰۰

۱۰.۵ ثانیه

حداکثر سرعت

۱۷۰ کیلومتر بر ثانیه

مصرف سوخت ترکیبی

۸.۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

گیربکس

شش دنده اتومات

قیمت کارخانه

یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان

قیمت بازار آزاد

یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان

 

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین