کدخبر : 6219 تاریخ انتشار :
A

شاسی‌بلند جدید چری با یک میلیارد تومان وارد بازار شد +عکس

شاسی‌بلند جدید چری با یک میلیارد تومان وارد بازار شد +عکس

چری فالوین T9 با قیمت 17,900 دلار در چین عرضه شد

در ۲۱ می ۲۰۲۴، چری رسما خودرو پلاگین هیبریدی فالوین T۹ را از سری فالوین خود با قیمتی بین ۱۲۹,۹۰۰ تا ۱۶۹,۹۰۰ یوان (۱۷,۹۰۰ تا ۲۳,۵۰۰ دلار) در چهار تریم عرضه کرد. قیمت اولیه آن ۲۲,۰۰۰ دلار بود. قبل از عرضه، این خودرو بیش از ۴۵,۵۰۰ پیش خرید دریافت کرده بود.

به عنوان یک SUV متوسط، ابعاد فالوین T۹ ۴۷۹۵/۱۹۳۰/۱۷۳۸ (۱۷۴۱) میلی‌متر با فاصله محوری ۲۷۷۰ میلی‌متر است و در دو نسخه ۵ نفره و ۷ نفره ارائه می‌شود. می‌توان فالوین T۹ را نسخه هیبریدی پلاگین چری تیگو ۹ در نظر گرفت.

 

از نظر ظاهری، نمای جلو طراحی گریل بسته همراه با تزئینات نوار آبشاری مستقیم و لوگوی روشن چری را دارد. عقب از عناصر طراحی تیگو 9 چری الهام گرفته اما لوگوی انگلیسی Fulwin در زیر چراغ‌های عقب قرار دارد. در مجموع پنج رنگ بدنه شامل سفید شناور، خاکستری ساکت، آبی کوهستان شامگاهی، مشکی شب پرستاره و سبز دودی ارائه شده است.

داخل خودرو با سادگی و کنترل مرکزی شناور 15.6 اینچی 2.5K، صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی LCD کامل و فرمان D شکل ، با تراشه Qualcomm Snapdragon 8155 طراحی شده است. زیر صفحه کنترل مرکزی یک خروجی تهویه مستطیلی قرار دارد. کنسول مرکزی شامل صفحه شارژ 50 واتی بی سیم برای موبایل، جالیوانی و دکمه چرخشی است. هر دو سیستم HiCar و CarPlay از آن پشتیبانی می‌شود.

چری فالوین T9

سایر تجهیزات شامل HUD، سیستم صوتی 14 بلندگوی سونی ، نورپردازی محیطی 256 رنگ، سوپر آی‌دی (ورود سریع با تشخیص چهره، تشخیص صدا یا بلوتوث)، سیستم پایش راننده و دستیار صوتی هوش مصنوعی است. به جز تریم پایه، تمام سری به صورت استاندارد دارای عملکردهای کمکی رانندگی پیشرفته سطح 2 هستند.

علاوه بر این، صندلی راننده قابلیت تنظیم 6 جهته، تنظیم 4 جهته کمری، ماساژ، تهویه و گرمایش دارد. صندلی همراه راننده با فشار یک دکمه می‌تواند صاف شود که این قابلیت برای ردیف دوم و سوم نیز وجود دارد و می‌توانند به یک تخت 2.1 متر مربعی تبدیل شوند. همچنین صندلی‌های ردیف دوم با فشردن دکمه قابل جابجایی هستند که ورود و خروج به ردیف سوم را آسان‌تر می‌کند.

فضای داخلی چری فالوین T9

نیروی محرکه از سیستم هیبریدی پلاگین شامل موتور هیبریدی 1.5TGDI نسل پنجم ACTECO و یک موتور الکتریکی تشکیل شده که بسته به تریم، به گیربکس DHT یا DHT 3 سرعته متصل است. موتور حداکثر 115 کیلووات (154 اسب بخار) قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور دارد، در حالی که موتور الکتریکی 150 کیلووات (201 اسب بخار) و 310 نیوتن متر تولید می‌کند. شتاب 0 تا 100 کیلومتر در 7 ثانیه طی می‌شود.

علاوه بر این ، باتری لیتیوم‌یونی سه‌جزئی آن از گوشوان های‌تک با ظرفیت ۱۹.۴۳ کیلووات ساعت، برد ۱۲۰ کیلومتر خالص برقی CLTC و بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر برد ترکیبی WLTC رسمی را فراهم می‌کند. شارژ سریع از ۳۰ تا ۸۰ درصد در ۲۰ دقیقه انجام می‌شود.

در آینده چری نسخه‌ای با برد ۲۰۰ کیلومتر خالص برقی CLTC را نیز عرضه خواهد کرد.

 

منبع خودرو بانک
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین