کدخبر : 6954 تاریخ انتشار :
A

(ببینید) دفاع بذرپاش از ایمنی پراید

(ببینید) دفاع بذرپاش از ایمنی پراید

مصاحبه قدیمی مهرداد بذرپاش در فضای مجازی وایرال شده. او در این گفت‌وگو از اقدامات انجام‌شده برای افزایش ایمنی پراید صحبت می‌کند

قیمت ۳۶۰- مهرداد بذرپاش که داوطلب شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ شده، سال ۱۳۸۶ یعنی زمانی که ۲۷ سال سن داشت، به سمت مدیرعاملی سایپا منصوب شد.

به گزارش قیمت 360؛ مهرداد بذرپاش فعالیت در عرصه خودرو کشور را قبل از سایپا، با پارس‌خودرو آغاز کرد و در چند مقطع خارج نکردن پراید از خط تولید را یکی از اشتباهات دوران تصدی در سایپا دانسته است. در روز‌های اخیر مصاحبه‌ای قدیمی از مهرداد بذرپاش با یکی از رسانه‌های تخصصی و فعال حوزه خودرو وایرال شده که البته تاریخ مصاحبه برای چند سال پیش است.

مهرداد بذرپاش در این گفت‌وگو به ارتقای سطح ایمنی پراید در زمان مدیریتش اشاره می‌کند و در این گفت‌وگو اجرای پروژه X۱۰۰ روی پراید را از دو منظر مهم می‌داند.‌ اتفاقی که به افزایش ۳۰۰ کیلویی وزن پراید در آن سال‌ها منجر شد و علاوه بر دوبل شدن ستون‌های کناری، طبق ادعای مهرداد بذرپاش منجر به پاس شدن تست‌های ایمنی پراید در پرتغال شد.

بیشتر بخوانید: L۹۰ ایرانی رسما وارد بازار شد (عکس)

مهرداد بذرپاش در قسمتی از این مصاحبه که با سایت بیت‌ران انجام شده، افزایش ۳۰۰ کیلویی وزن پراید را گام مهمی در جلوگیری از چپ‌کردن پراید معرفی می‌کند و این اتفاق را هم حاصل اجرای پروژه X۱۰۰ روی پراید می‌داند.

مهرداد بذرپاش نتیجه اجرای پروژه X۱۰۰ در زمان مدیریتش روی پراید را پاس شدن تست‌های ایمنی در پرتغال و پاس شدن تست‌های استحکام‌پذیری تلقی می‌کند و در بخش دیگری از این گفت‌وگو آمار و ارقام اعلامی درباره تعداد فوتی‌های پراید را نوعی ژست از سوی پلیس می‌بیند.

مهرداد بذرپاش معتقد است تیراژ بالای پراید در سال‌های گذشته، رابطه مستقیمی با تعداد فوتی‌ها دارد. خبرنگار بیت‌ران اما با اشاره به تفاوت ایمنی پراید و خودرو دیگری مثل پژو ۲۰۶ با اظهارات مهرداد بذرپاش مخالف می‌کند.

مهرداد بذرپاش از بهمن ۱۳۸۶ به مدت دو سال سکان‌دار سایپا بود و یکی از دستاورد‌های زمان مدیرت خودرویی خود را ثابت نگه داشتن قیمت پراید در کارخانه اعلام می‌کند. به گزارش قیمت ۳۶۰؛ بذرپاش بعد سایپا به صندلی ریاست سازمان ملی جوانان رسید. مجلس شورای اسلامی و وزارت راه و شهرسازی بخش دیگری از کارنامه مهرداد بذرپاش محسوب می‌شود و روز ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ شاهد ثبت‌نام او در انتخابات ریاست‌جمهوری بودیم.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین