کدخبر : 7221 تاریخ انتشار :
A

رونمایی از مرسدس‌بنز ایرانی در دوبی (فیلم)

رونمایی از مرسدس‌بنز ایرانی در دوبی (فیلم)

ویدئویی از تحویل منصوری گرونوس کوپه ایوو C به یکی از خریداران در دوبی منتشر شده است

قیمت ۳۶۰- منصوری گرونوس کوپه ایوو C اسم شاهکار جدید کمپانی منصوری است که به‌عنوان یک شاسی‌بلند دو در روی مرسدس‌بنز کلاس G ساخته شده و در روز‌های اخیر ویدئوهای جدید از این محصول در فضای مجازی وایرال شده است.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ شاهکار جدید منصوری فقط در هشت نسخه مختلف طراحی شده و هر کدام از خریداران می‌توانند مرسدس‌بنز شخصی‌سازی‌شده را سوار شوند.

کوروش منصوری به‌عنوان پایه‌گذار تیونینگ منصوری در آلمان، به‌جز مدلی که در ویدئو زیر می‌بینید، یک نمونه دیگر از گرونوس کوپه ایوو C اسم را به رنگی خاص به نام فلودیوم کروم اتمسفر طراحی کرد و تحویل خریدار داد.

منصوری گرونوس کوپه ایوو C با تغییراتی در ناحیه در‌های خودرو، ستون‌ها و شاسی‌ها و شیشه‌ها طراحی شده و خریدار می‌تواند سفارش نسخه ضدگلوله منصوری گرونوس کوپه ایوو C داشته باشد.

منصوری گرونوس کوپه ایوو C از حیث فنی حرف‌ها زیادی برای گفتن دارد. موتور خودرو توانایی تولید ۹۰۰ اسب‌بخار قدرت دارد تا بتواند سرعت غول آلمانی را در کمتر از ۳.۵ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. 

قیمت منصوری گرونوس کوپه ایوو C چیزی قریب ۵۰۰ هزار دلار تخمین زده می‌شود که به‌پول خودمان معادل ۳۰ میلیارد تومان خواهد بود.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

  • ناشناس

    به‌به دلم قش رفت، خدا برکتش بده

  • ناشناس

    ۳۰‌میلیارد ولی تا‌از گمرک ردش کنی میشه
    ۱۵۰‌میلیارد‌تومن

  • unknown

    نوشته به‌ پول خودمان ‌‌پولخودمان این نبود پول خودمان یک دلار هفتت تموات ده هزار بود ۵۰۰×۷تومان میشود۳۵۰۰۰۰۰توماناهالان مگه نیم کیلو گوشت بدهند هنر در پیش ایرانیان است بس .دست مریزا

پربیننده ترین