کدخبر : 8222 تاریخ انتشار :
A

سوزوکی فرانکس؛ نه بزرگ به شاسی‌بلند وارداتی!

سوزوکی فرانکس؛ نه بزرگ به شاسی‌بلند وارداتی!

قیمت سوزوکی فرانکس از یکسری شاسی‌بلند چینی بالاتر قرار می‌گیرد اما ...

قیمت ۳۶۰- سوزوکی فرانکس یکی از ۳۱ محصول جدید سامانه خودروهای وارداتی است.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ قیمت سوزوکی فرانکس در سامانه یکپارچه به‌شکل علی‌الحساب یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان اعلام شده اما خرید سوزوکی فرانکس بی‌بروبرگرد، هزینه بیشتری خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: جنجال بهرام رادان با بنز پنج میلیاردی (ویدئو)


قیمت سوزوکی فرانکس که یک نسخه هیبریدی بین خودروهای وارداتی محسوب می‌شود، در بازار امارات بین ۵۳ تا ۵۹ هزار دلار است.

قیمت سوزوکی فرانکس وارداتی در گمرک به‌این ترتیب دست‌کم سه میلیارد و ۱۲۷ میلیون تومان است و بسته به میزان آپشن‌هایی که در سوزوکی فرانکس وارداتی گنجانده شده، می‌تواند تا مرز سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون افزایش پیدا کند.

سوزوکی فرانکس قیمت 360

سوزوکی فرانکس از حیث آپشن و امکانات رفاهی، نسبت به رقبای چینی حرف زیادی برای گفتن ندارد

قیمت سوزوکی فرانکس به‌جز این حرف‌ها، برای خریدار شامل هزینه گمرک و سود بازرگانی و هزینه‌های جانبی دیگری می‌شود و اصلا بعید نیست از مرز پنج میلیارد تومان عبور کند.

سوزوکی فرانکس هیبریدی با این اوصاف تحت هیچ شرایطی از حیث اقتصادی نمی‌تواند رقیبی برای KMC X5 یا MVM X55 پرو و بقیه شاسی‌بلند‌های چینی معرفی شود.

سوزوکی فرانکس هیبریدی به یک موتور 1.5 لیتر هیبریدی مجهز است که نهایتا توانی معادل 100 اسب‌بخار و 136 نیو‌تن‌متر گشتاور خروجی آزاد می‌کند. عددورقم‌هایی که نسبت به یکسری از شاسی‌بلند‌های چینی هم پایین‌تر است.

سوزوکی فرانکس وارداتی از گیربکس شش سرعته اتومات سود می‌برد. ظرفیت باک 37 لیتری یکی دیگر از عجایب این شاسی‌بلند به‌حساب می‌آید و این وسط مصرف سوخت 5.5 لیتری آن می‌تواند نکته امید‌وار‌کننده‌ای باشد. 

ارسال نظر

پربیننده ترین