کدخبر : 8248 تاریخ انتشار :
A

لیست قیمت محصولات ایرانخودرو آپدیت شد/ ارزان‌ترین سواری؛ 457 میلیون

لیست قیمت محصولات ایرانخودرو آپدیت شد/ ارزان‌ترین سواری؛ 457 میلیون

در شروع تیرماه سال 1403، شرکت ایران خودرو فهرست به روز شده قیمت کارخانه ای محصولات خود را منتشر کرده است

در این فهرست، محصولات متنوعی از خودروهای سواری گرفته تا خودروهای شاسی بلند و وانت به چشم می خورد. سورن پلاس، به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات ایران خودرو، با موتور XU۷P و کد کلاس ۵۸۴۰۲، قیمت کارخانه ای ۳,۸۹۲,۵۵۵,۸۳۷ ریال را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که قیمت نهایی برای مصرف کننده، با احتساب مالیات و عوارض، به ۴,۶۵۰,۸۵۸,۶۳۴ ریال افزایش می یابد.


بیشتر بخوانید: سوزوکی فرانکس؛ نه بزرگ به شاسی‌بلند وارداتی!


در بخش خودروهای کامپکت، پژو ۲۰۷ در دو نسخه دستی و اتوماتیک با سقف شیشه ای ارتقاء یافته عرضه می شود. نسخه دستی با کد کلاس ۶۰۰۲۳، قیمت کارخانه ای ۴,۲۳۱,۳۱۴,۷۹۷ ریال و قیمت نهایی ۵,۰۴۸,۹۰۰,۴۱۲ ریال را دارد. نسخه اتوماتیک این خودرو با کد کلاس ۶۰۶۱۲، با قیمت کارخانه ای ۵,۱۲۵,۳۱۳,۷۵۵ ریال و قیمت نهایی ۶,۰۹۹,۳۴۹,۱۸۹ ریال عرضه می شود.

رانا پلاس، دیگر محصول محبوب ایران خودرو، در نسخه ارتقاء یافته با کد کلاس ۶۱۰۱۹، قیمت کارخانه ای ۳,۸۲۷,۴۵۰,۹۱۳ ریال و قیمت نهایی ۴,۵۷۴,۳۶۰,۳۴۸ ریال را به خود اختصاص داده است.

در رده خودروهای سدان، دنا پلاس در دو نسخه دستی و اتوماتیک ارائه می شود. نسخه دستی با موتور EF۷P و گیربکس MT۶، دارای کد کلاس ۷۰۹۰۴، قیمت کارخانه ای ۴,۶۸۶,۲۵۱,۲۰۱ ریال و قیمت نهایی ۵,۵۸۳,۴۵۰,۶۸۷ ریال است. نسخه توربوشارژ اتوماتیک آپشنال این خودرو با کد کلاس ۷۰۷۱۲، قیمت کارخانه ای ۵,۸۹۲,۹۶۸,۲۲۵ ریال و قیمت نهایی ۷,۰۰۱,۳۴۳,۱۹۰ ریال را دارد.

تارا، جدیدترین محصول ایران خودرو، نیز در دو نسخه دستی و اتوماتیک عرضه می شود. نسخه دستی V۱P با گیربکس MT۶ و کد کلاس ۳۲۲۰۹، قیمت کارخانه ای ۴,۹۳۱,۱۹۹,۴۷۰ ریال و قیمت نهایی ۵,۸۷۱,۲۶۴,۹۰۴ ریال را دارد. نسخه اتوماتیک V۴ LX با کد کلاس ۳۲۳۱۱، قیمت کارخانه ای ۵,۸۰۰,۸۴۵,۹۳۲ ریال و قیمت نهایی ۶,۸۹۳,۰۹۹,۴۹۵ ریال را به خود اختصاص داده است.

در بخش خودروهای کراس اوور، محصولات هایما با قیمت های بالاتری عرضه می شوند. هایما S۷ با کد کلاس ۵۱۸۰۲، قیمت کارخانه ای ۹,۶۷۲,۸۸۰,۴۰۹ ریال و قیمت نهایی ۱۱,۹۰۶,۶۴۶,۸۰۰ ریال را دارد. هایما S۵ با کد کلاس ۵۲۲۰۲، قیمت کارخانه ای ۹,۵۰۰,۲۶۹,۳۱۲ ریال و قیمت نهایی ۱۱,۷۰۶,۴۱۷,۹۲۸ ریال عرضه می شود. هایما ۸S با کد کلاس ۵۲۶۰۱، قیمت کارخانه ای ۱۱,۵۴۱,۸۱۰,۷۰۸ ریال و قیمت نهایی ۱۳,۷۱۲,۶۰۱,۶۲۶ ریال را دارد. گران ترین محصول در این فهرست، هایما ۷X با کد کلاس ۵۳۰۰۱ است که قیمت کارخانه ای آن ۱۲,۷۴۴,۵۲۲,۹۹۹ ریال و قیمت نهایی آن ۱۵,۴۶۹,۷۵۲,۲۰۵ ریال تعیین شده است.

در انتهای این فهرست، وانت آریسان ۲ دوگانه سوز با کد کلاس ۱۶۹۰۵ قرار دارد که قیمت کارخانه ای آن ۳,۵۷۶,۴۵۰,۰۱۲ ریال و قیمت نهایی آن برای مصرف کننده ۴,۱۳۹,۰۸۳,۰۳۹ ریال تعیین شده است.

 

لیست قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو ویژه تیرماه ۱۴۰۳

 

 

شرح خودرو کد کلاس بهای کارخانه قیمت نهایی (مصرف کننده)
سورن پلاس با موتور XU7P ۵۸۴۰۲ ۳,۸۹۲,۵۵۵,۸۳۷ ۴,۶۵۰,۸۵۸,۶۳۴
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ارتقاء یافته ۶۰۰۲۳ ۴,۲۳۱,۳۱۴,۷۹۷ ۵,۰۴۸,۹۰۰,۴۱۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای ارتقاء یافته ۶۰۶۱۲ ۵,۱۲۵,۳۱۳,۷۵۵ ۶,۰۹۹,۳۴۹,۱۸۹
رانا پلاس ارتقاء یافته ۶۱۰۱۹ ۳,۸۲۷,۴۵۰,۹۱۳ ۴,۵۷۴,۳۶۰,۳۴۸
دنا پلاس دستی با موتور EF7P و گیربکس MT6 ۷۰۹۰۴ ۴,۶۸۶,۲۵۱,۲۰۱ ۵,۵۸۳,۴۵۰,۶۸۷
دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک آپشنال ۷۰۷۱۲ ۵,۸۹۲,۹۶۸,۲۲۵ ۷,۰۰۱,۳۴۳.۱۹۰
تارا دستی V1P با گیربکس MT6 ٣٢٢٠٩ ۴,۹۳۱,۱۹۹,۴۷۰ ۵,۸۷۱,۲۶۴,۹۰۴
تارا اتوماتیک V4 LX ۳۲۳۱۱ ۵,۸۰۰,۸۴۵,۹۳۲ ۶,۸۹۳,۰۹۹,۴۹۵
هایما S7 ۵۱۸۰۲ ۹,۶۷۲,۸۸۰,۴۰۹ ۱۱,۹۰۶,۶۴۶,۸۰۰
هایما S5 ۵۲۲۰۲ ۹,۵۰۰,۲۶۹,۳۱۲ ۱۱,۷۰۶,۴۱۷,۹۲۸
هایما 85 ۵۲۶۰۱ ۱۱,۵۴۱,۸۱۰,۷۰۸ ۱۳٬۷۱۲,۶۰۱,۶۲۶
هایما 7X ۵۳۰۰۱ ۱۲,۷۴۴,۵۲۲,۹۹۹ ۱۵,۴۶۹,۷۵۲,۲۰۵
وانت آریسان ۲ دوگانه سوز ۱۶۹۰۵ ۳,۵۷۶,۴۵۰,۰۱۲ ۴,۱۳۹,۰۸۳,۰۳۹

 

منبع خودروبانک
ارسال نظر

پربیننده ترین