کدخبر : 8606 تاریخ انتشار :
A

ادعای جنجالی ایرانخودرو درمورد شاسی‌بلند جدید

ادعای جنجالی ایرانخودرو درمورد شاسی‌بلند جدید

معاون ایرانخودرو گفت: به دلیل استفاده از پلتفرم به‌روز و خطوط پیشرفته بدنه‌سازی خودرو ری‌را از بالاترین سطح ایمنی بین همه محصولات داخلی برخوردار است

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران‌خودرو با بیان این‌که ریرا، در یک قدمی برنامه‌ریزی برای عرضه به بازار قرار گرفته است، عنوان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی تیم‌های طراحی و توسعه محصول، ریرا به عنوان اولین کراس‌اوور ملی، با تاییدیه سازمان استاندارد آماده شماره‌گذاری شد.


بیشتر بخوانید: قیمت جدید محصولات کرمان موتور اعلام شد  + جدول ۱۴۰۳


مهدی رادمنش، عرضه ریرا با بهترین شرایط کیفی را از تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو دانست و افزود: با اجرای مراحل کیفی‌سازی، ریرا به زودی در مدار تولید انبوه ایران‌ خودرو قرار خواهد گرفت.

وی ایمنی بالا به دلیل استفاده از پلتفرم به‌روز و تولید با کیفیت در خطوط پیشرفته بدنه‌سازی اختصاصی را از ویژگی‌های مهم ریرا برشمرد و تصریح کرد: طراحی ری‌را منطبق با استانداردهای ۸۵گانه است و خودرو با سطح بالایی از تجهیزات ایمنی و رفاهی عرضه خواهد شد.

به گفته رادمنش، ریرا قابلیت ارتقا به استانداردهای بین‌المللی آینده را نیز داراست و بر اساس آخرین آزمون‌های تصادف از روبه‌رو، جانبی و عقب که در مرکز تست اروپایی انجام شده، این خودرو ایمن‌ترین محصول ساخت داخل به حساب می‌آید.

 

منبع پرشین خودرو
ارسال نظر

پربیننده ترین