کدخبر : 9367 تاریخ انتشار :
A

قرعه‌کشی بهمن موتور برای فروش ریسپکت ۲

قرعه‌کشی بهمن موتور برای فروش ریسپکت ۲

بهمن موتور اقدام به برگزاری مراسم قرعه‌کشی برای فروش محصول ریسپکت ۲ در قالب دو طرح ملی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نمود

در راستای اجرای سیاست‌های حمایتی دولت، شرکت بهمن موتور اقدام به برگزاری مراسم قرعه‌کشی برای فروش محصول ریسپکت ۲ در قالب دو طرح ملی نمود. این رویداد که با نظارت نهادهای ذی‌ربط انجام شد، شامل طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین طرح جایگزینی خودروهای فرسوده بود.


بیشتر بخوانید: قیمت روز خودرو ۲۱ تیر ۱۴۰۳/ شوک به خریداران دنا و تارا


در مجموع، ۵۰,۲۳۰ نفر در این دوره از فروش ثبت‌نام کردند. پس از بررسی‌های دقیق و استعلام‌های لازم، مشخص شد که در بخش طرح جوانی جمعیت، ۴,۷۷۰ نفر واجد شرایط بوده و ۴۵,۴۶۰ نفر فاقد شرایط لازم هستند. در خصوص طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، از مجموع ۵,۰۲۵ متقاضی، ۳,۶۹۹ نفر واجد شرایط و ۱,۳۲۶ نفر فاقد شرایط تشخیص داده شدند.

این اقدام بهمن موتور در راستای اصلاحیه قانون ساماندهی صنعت خودرو، مصوب بهمن ۱۴۰۱، صورت گرفته است. بر اساس این مصوبه، شرکت‌های خودروساز موظف شده‌اند ۵۰ درصد از ظرفیت فروش خود را به طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده اختصاص دهند. همچنین، ۲۰ درصد از ظرفیت فروش نیز باید به متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده تعلق گیرد.

هدف از اجرای این طرح‌ها، علاوه بر حمایت از سیاست‌های جمعیتی کشور، افزایش عرضه خودرو به بازار و تأمین نیاز مصرف‌کنندگان است. بهمن موتور با مشارکت در این طرح‌ها، گامی مهم در جهت تحقق اهداف ملی و بهبود وضعیت بازار خودرو برداشته است.

مشخصات فنی و آپشن های ریسپکت پرایم:

ریسپکت پرایم به یک پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز است که 156 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. انتقال قدرت از طریق یک گیربکس CVT با قابلیت شبیه سازی 9 دنده به چرخ های جلو صورت می گیرد. سیستم تعلیق جلو مک فرسون و عقب مستقل چند اتصالی است. حداکثر سرعت خودرو 190 کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت ترکیبی آن 7.5 لیتر در 100 کیلومتر اعلام شده است.

از نظر امکانات رفاهی و ایمنی، ریسپکت پرایم مجهز به مواردی چون 6 کیسه هوا، سیستم های ترمز ABS, EBD, BA, ESP، ترمز پارک برقی، کنترل حرکت در سرباالیی، نمایشگر 10.25 اینچی، دوربین 360 درجه، سانروف، استارت دکمه ای، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، روکش چرمی، شارژر وایرلس و صندلی برقی راننده است. این تجهیزات نسبتا کامل می تواند یکی از نقاط قوت ریسپکت در بازار باشد.

در مجموع، ریسپکت پرایم با ترکیب طراحی جذاب، امکانات خوب و مشخصات فنی قابل قبول می تواند گزینه ای جالب توجه در بازار سدان های خانوادگی باشد. البته موفقیت نهایی این خودرو به عواملی چون قیمت گذاری مناسب، کیفیت ساخت و خدمات پس از فروش بستگی خواهد داشت.

منبع خودروبانک
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین