کدخبر : 10900 تاریخ انتشار :
A
هلو رکورددار افزایش قیمت بازار خوراکی معرفی شد

امان از «هلو» لعنت به «شیر خشک»!

امان از «هلو» لعنت به «شیر خشک»!

قیمت هلو طبق آمار‌های رسمی از یک سال قبل به این طرف بیش از هر خوراکی دیگری افزایش پیدا کرده است؛ شیرخشک در جایگاه دوم قرار دارد

قیمت ۳۶۰- قیمت هلو در حدفاصل تیر پارسال تا امسال تقریبا دوبرابر شده است.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ قیمت هلو طبق جدیدترین گزارش رسمی مرکز آمار ایران از قیمت اقلام خوراکی، در این مدت از کیلویی ۴۰ هزار و ۷۳۹ تومان به‌طور متوسط به کیلویی ۷۹ هزار و ۴۲۰ تومان رسیده است.


بیشتر بخوانید: فیله گوسفندی چند؟


قیمت هلو به این ترتیب جلوتر از گوشت و مرغ و هر خوراکی دیگری، رکورددار تورم نقطه‌به‌نقطه به‌حساب می‌آید و خود مرکز آمار ایران ارقامی بین کیلویی ۵۵ تا ۱۲۰ هزار تومان برای هر کیلو هلو در تیرماه امسال را رصد کرده است. 

قیمت هلو قیمت 360

قیمت هلو درحالی از افزایش 95 درصدی را در یک سال به ثبت رسانده، که بین خوراکی‌ها از این حیث شیر خشک و گوشت گوسفندی به ترتیب با رشد قیمت 73 و 70 درصدی رتبه‌های دوم و سوم تورم نقطه‌به‌نقطه را تجربه کرده‌‌اند.

قیمت هلو البته در تیرماه امسال به‌شکل ماهانه ریزش قیمت 23 درصدی داشته اما با این احتساب هم مثل ماه گذشته صدرنشین افزایش قیمت سالانه معرفی شده است. 

مرکز آمار ایران قیمت شیر خشک را با رصد و پایش قوطی‌های 450 گرمی اعلام می‌کند. بدنیست بدانید قیمت قوطی شیرخشک 450 گرمی از 66 هزار و 750 تومان در تیرماه پارسال، ماه گذشته به‌طور متوسط به 115 هزار و 700 تومان تبدیل شده است.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین