کدخبر : 13853 تاریخ انتشار :
A

قیمت دام زنده امروز 26 شهریور/ قیمت گوسفند زنده در تهران و اصفهان

قیمت دام زنده امروز 26 شهریور/ قیمت گوسفند زنده در تهران و اصفهان

گوسفند زنده در تهران با نرخ 290 هزار تا 310 هزار تومان خریدوفروش می‌شود؛ در اصفهان نیز گوسفند زنده بین 270 هزار تا 300 هزار تومان قیمت خورده است

بازار دام زنده در هفته آخر شهریور ماه، چراغ خاموش به راه خود ادامه می‌دهد. این در حالی است که اگر بازار پس از این پایداری، طغیان نکند؛ اوج‌گیری تقاضا این محصول مشاهده می‌شود.

در میادین تره‌بار استان تهران، گوسفند زنده با نرخ ۲۹۰ هزار تا ۳۱۰ هزار تومان خریداری می‌شود. گوساله زنده هم که اغلب در بخش صنعتی کاربرد دارد، بین ۱۸۰ هزار تا ۱۹۰ هزار تومان عرضه می‌شود. به طور کلی دام سبک با متوسط قیمت ۲۴۲ هزار تومان در سطح پایتخت مبادله می‌شود.

ساکنان استان اصفهان، به میزان مصرفی خود گوسفند زنده را بین ۲۷۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان تهیه می‌کنند. گوساله زنده نیز تا سقف ۱۹۰ هزار تومان، همسان با استان مرکزی به فروش می‌رسد.

استان خراسان‌رضوی با اختیار داشتن جایگاه ارزان‌ترین قیمت گوسفند زنده در بین استان‌های مختلف کشور، گوسفند زنده را بین ۲۷۰ هزار تا ۲۷۵ هزار تومان به دست متقاضیان می‌رساند. گوساله زنده نیز با قیمت معقول از ۱۸۰ هزار تا ۱۸۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

میانگین قیمت دام زنده در استان فارس رقم ۲۳۳ هزار تومان را نشان می‌دهد. گوسفند زنده با حداکثر قیمت ۲۹۰ هزار تومان معامله می‌شود. گوساله زنده در این استان از ۱۷۵ هزار تا ۱۹۰ هزار تومان خریدوفروش می‌شود.

در استان همدان نیز با توجه به پایداری بر روی قیمت‌ها، گوسفند زنده را بین ۲۷۰ هزار تا ۲۹۰ هزار تومان در بازار توزیع می‌شود. گوساله زنده نیز با گران‌ترین قیمت تا سقف ۲۰۰ هزار تومان دادوستد می‌شود.

استان مرکزی، رکوددار قیمت گوسفند زنده خودنمایی می‌کند. گوسفند زنده در این استان از ۳۰۰ هزار تا ۳۱۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

در استان چهارمحال‌وبختیاری،  قیمت گوسفند زنده بین ۲۸۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان و گوساله زنده بین ۱۷۵ هزار تا ۱۸۵ هزار تومان نوسان دارد.

استان 

حداقل قیمت گوسفند زنده

حداکثر قیمت گوسفند زنده

حداقل قیمت گوساله زنده

حداکثر قیمت گوساله زنده

تهران

۲۹۰،۰۰۰

۳۱۰,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

اصفهان

۲۷۰,۰۰۰

۳۰۰,۰۰۰

۱۷۵,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

خراسان‌رضوی

۲۷۰,۰۰۰

۲۷۵,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

فارس

۲۸۰,۰۰۰

۲۹۰,۰۰۰

۱۷۵,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

همدان

۲۷۰,۰۰۰

۲۹۰,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

۲۰۰,۰۰۰

قم

۲۹۰,۰۰۰

۳۰۰,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

مرکزی

۳۰۰,۰۰۰

۳۱۰,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

۱۸۸,۰۰۰

چهارمحال‌وبختیاری

۲۸۰,۰۰۰

۳۰۰,۰۰۰

۱۷۵,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

منبع تجارت نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین