کدخبر : 15929 تاریخ انتشار :
A

قیمت دام زنده امروز 2 آبان/ ارزان‌ترین گوسفند زنده کجا فروخته می‌شود؟

قیمت دام زنده امروز 2 آبان/ ارزان‌ترین گوسفند زنده کجا فروخته می‌شود؟

حداقل قیمت گوسفند زنده در تهران 270 هزار تومان است؛ گوسفند زنده در فارس نیز با قیمت 270 تا 280 تومان فروخته می‌شود

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ بر اساس داده‌های به دست آمده، وضعیت بازار دام سبک امروز، چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ در خواب فرو رفته و موجی در نمودار قیمتی این محصول دیده نمی‌شود.

در میادین تره‌بار، پایتخت‌نشینان به ازای هر کیلوگرم گوسفند زنده بین ۲۷۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان و به ازای هر کیلوگرم گوساله زنده مبلغی بین ۱۸۰ هزار تا ۱۹۰ هزار تومان متحمل می‌شوند.

در استان اصفهان، متقاضیان، این محصول را با میانگین قیمت ۲۳۱ هزار تومان تهیه می‌کنند.

گوسفند زنده در این استان بین ۲۶۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان خریدوفروش می‌شود و گوساله زنده از ۱۷۵ هزار تا ۱۹۰ هزار تومان نوسان دارد.

در استان خراسان‌ رضوی با توجه به بالا بودن میزان تقاضای دام، گوسفند زنده با کف قیمت بازار بین ۲۵۰ هزار تا ۲۷۰ هزار تومان و گوساله زنده بین ۱۷۵ هزار تا ۱۸۵ هزار تومان معامله می‌شود.

ساکنان استان فارس، گوسفند زنده را همچون روز گذشته همسان با استان همدان با نرخ بین ۲۷۰ هزار تا ۲۸۰ هزار تومان خریداری می‌کنند. گوساله زنده در سطح این استان منحصرا با قیمت بین ۱۷۰ هزار تا ۱۸۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

در استان همدان قیمت گوساله زنده از ۱۸۵ هزار تا ۱۹۰ هزار تومان نوسان دارد.

در استان قم، دام زنده به عنوان کالای مصرفی خانوار با سطح قیمت نسبتا معقول نسبت به استان‌های دیگر شناخته می‌شود. گوساله زنده در این استان بین ۱۸۴هزار تا ۱۸۶ هزار تومان متغیر است و گوسفند زنده با نرخ بین ۲۸۰ هزار تا ۲۸۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

در استان مرکزی بالاترین سطح قیمت گوسفند زنده مشاهده می‌شود، این محصول پروتئینی با سقف قیمت ۳۰۰ هزار تومان و گوساله زنده با نرخ بین ۱۸۳ هزار تا ۱۹۳ هزار تومان دادوستد می‌شود.

استان چهارمحال‌وبختیاری نیز دارنده قیمت بین ۲۷۰ هزار تا ۲۹۰ هزار تومان در حوزه گوسفند زنده است. گوساله نیز با سقف قیمتی ۱۸۵ هزار تومان تهیه می‌شود. به طور کلی متوسط قیمت دام زنده در این استان رقم ۲۳۱ هزار تومان را نشانه می‌گیرد.

استان 

حداقل قیمت گوسفند زنده

حداکثر قیمت گوسفند زنده

حداقل قیمت گوساله زنده

حداکثر قیمت گوساله زنده

تهران

۲۷۰،۰۰۰

۳۰۰،۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

اصفهان

۲۶۰,۰۰۰

۳۰۰,۰۰۰

۱۷۵,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

خراسان‌رضوی

۲۵۰,۰۰۰

۲۷۰,۰۰۰

۱۷۵,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

فارس

۲۷۰,۰۰۰

۲۸۰,۰۰۰

۱۷۰,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

همدان

۲۷۰,۰۰۰

۲۸۰,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

۱۹۰،۰۰

قم

۲۸۰,۰۰۰

۲۸۵,۰۰۰

۱۸۴,۰۰۰

۱۸۶,۰۰۰

مرکزی

۲۹۰,۰۰۰

۳۰۰,۰۰۰

۱۸۳,۰۰۰

۱۹۳,۰۰۰

چهارمحال‌وبختیاری

۲۷۰,۰۰۰

۲۹۰،۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

منبع تجارت نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین