کدخبر : 7007 تاریخ انتشار :
A

قیمت زردآلو چطور دوبله سوبله حساب می‌شود؟

قیمت زردآلو چطور دوبله سوبله حساب می‌شود؟

قیمت 85 هزار تومانی زردآلو در نرخ‌نامه میادین میوه و تره‌بار، در بازار و میوه‌فروشی‌های سطح شهر تا مرز کیلویی 280 هزار تومان افزایش پیدا می‌کند

قیمت ۳۶۰- قیمت زردآلو طبق نرخ‌نامه میادین میوه‌وتره بار کیلویی ۸۵ هزار تومان است اما وقتی در میوه‌فروشی‌ها دنبال خرید زردآلو می‌رویم، با عدد‌ورقم‌های دیگری روبرو می‌شویم.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ قیمت زردآلو که طبق نرخ‌نامه میادین میوه‌وتره بار کیلویی ۸۵ هزار تومان اعلام شده، می‌تواند در همان غرفه‌های میوه‌فروشی با حداکثر سود ۱۵ درصدی برای خریدار تمام شود و در بازار آزاد و میوه‌فروشی‌های سطح شهر تا مرز کیلویی ۲۸۰ هزار تومان برای زردآلو قیمت گذاشتند.

قیمت زردآلو دست‌چینی که در بسته‌بندی‌های سوپرمارکتی‌ها برای فروش گذاشته شده، به‌عنوان مثال تا کیلویی ۲۸۰ هزار تومان پیش رفته است.

قیمت زردآلو

قیمت زردآلو دستچین دیگری که کیفیت پایین‌تری دارد، در بسته‌ یک کیلویی 185 هزار تومان درنظر گرفته شده و برای همین  نوع میوه قیمت زردآلو در بسه نیم‌کیلویی 92 هزار تومان است.


بیشتر بخوانید: قیمت میوه و تره‌بار؛ گیلاس چند؟


قیمت زردآلو در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالابا مقدار ۵۰۰ گرم، ۸۰ هزار تومان تعیین شده و در فروشگاه‌های سطح شهر هم که قیمت‌ها منطقه به منطقه و کوچه به کوچه می‌تواند تغییر داشته باشد، همزمان با اواخر خرداد امسال بین ۱۲۰ تا ۲۲۰ هزار تومان تغییر می‌کند.

قیمت زردآلو به این ترتیب از رقم ۸۵ هزار تومانی که در میادین میوه‌وتره بار تعیین می‌شود، موقع حساب کردن در یکسری از میوه‌فروشی‌های سطح شهر و فروشگاه‌های اینترنتی بیش از سه برابر افزایش پیدا می‌کند. 

خواندنی‌ها
ارسال نظر

  • unknown

    زردآلو چي هست؟

  • unknown

    همشون‌درغ

پربیننده ترین