کدخبر : 12331 تاریخ انتشار :
A

تفاوت اسنپ و اسنپ اکوپلاس؛ اختلاف 30 درصدی کرایه

تفاوت اسنپ و اسنپ اکوپلاس؛ اختلاف 30 درصدی کرایه

اسنپ اکو و اسنپ اکوپلاس هر کدام با ویژگی‌های خاص خود، نیازهای مختلف کاربران را برآورده می‌کنند

قیمت ۳۶۰- فرق اسنپ و اسنپ اکوپلاس در هزینه و نوع خودروهاست، به طوری که اسنپ اکو معمولی ارزان‌تر اما با کیفیت پایین‌تر و اسنپ اکوپلاس گران‌تر اما با خدمات بهتر ارائه می‌شود.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ هزینه اسنپ اکوپلاس حدودا 30 درصد بیشتر از اسنپ است و در مقابل امکانات بیشتری چون مسیریابی سریع و روشن کردن وسایل گرمایشی و سرمایشی دارد.

فرق اسنپ و اسنپ اکوپلاس

اسنپ و اسنپ اکوپلاس دو سرویس حمل و نقل از شرکت اسنپ هستند که هر کدام ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند. اسنپ اکو به عنوان سرویس پایه و اقتصادی، برای سفرهای روزمره و کوتاه‌مدت طراحی شده است. این سرویس با هزینه‌ای کمتر از سایر گزینه‌ها، خودروهای معمولی و اقتصادی را ارائه می‌دهد. در نتیجه، اگر به دنبال حمل و نقل سریع و ارزان هستید، اسنپ اکو انتخاب مناسبی خواهد بود، هرچند که کیفیت خودروها ممکن است پایین‌تر باشد.

اسنپ اکوپلاس نسخه‌ای بهبود یافته از اسنپ اکو است که با هدف ارائه تجربه‌ای بهتر، هزینه‌ای بالاتر از اسنپ اکو دارد. در این سرویس، خودروهای جدیدتر و با کیفیت بالاتری استفاده می‌شوند که امکانات بیشتری چون مسیریابی سریع و روشن کردن وسایل گرمایشی و سرمایشی دارند. رانندگان اسنپ اکو پلاس باید دارای امتیاز بالایی باشند و خودروهایشان باید نو و تمیز باشد. اگر رانندگان اسنپ اکوپلاس در هفته امتیازی کمتر از ۴.۵ دریافت کنند از سرویس اکوپلاس حذف می‌شوند.

فرق اسنپ و اسنپ اکوپلاس در نوع خودروها و سطح خدمات است. هزینه سفر با اسنپ اکو حدود ۳۰ درصد کمتر از اسنپ اکو پلاس است. همچنین، خودروهای مورد استفاده در اسنپ اکو قدیمی‌تر و اقتصادی‌تر هستند، در حالی که اسنپ اکو پلاس برای سفرهای بدون دغدغه و راحت‌تر طراحی شده است.

1947590_829

هزینه اسنپ و اسنپ اکوپلاس

هزینه اسنپ در ساعات مختلف شبانه روز با توجه به ترافیک و تعداد خودروهای موجود برای سرویس‌دهی متفاوت خواهد بود؛ اما همانطور که گفته شد هزینه اسنپ اکوپلاس کمابیش 30 درصد بیشتر است.

برای مثال اگر بخواهید در تهران با استفاده از سرویس معمولی اسنپ از بلوار مرزداران به مرکز شهر بروید، باید ۱۲۴ هزار تومان هزینه کنید؛ حال آنکه همین مسیر با استفاده از اسنپ اکوپلاس ۱۸۳ هزار تومان خرج برمی‌دارد.

هزینه اسنپ اکو یا همان اسنپ معمولی از خیابان جمهوری تا خیابان پاسداران حدودا ۱۷۸ هزار تومان است، در حالی که قیمت اسنپ اکوپلاس برای همین مسیر ۲۵۲ هزار تومان خواهد بود.

قیمت اسنپ اکوپلاس برای سفر از پونک به ونک حدودا 172 هزار تومان است، این مسیر با استفاده از اسنپ معمولی 122 هزار تومان هزینه خواهد داشت.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین