کدخبر : 12395 تاریخ انتشار :
A

مبلغ یارانه 1403 برای خانواده سه نفره چقدر است؟

مبلغ یارانه 1403 برای خانواده سه نفره چقدر است؟

مبلغ یارانه 1403 برای خانوار‌ سه‌نفره حاضر در دهک‌های اول تا سوم یک میلیون و 200 هزار تومان و برای خانوار حاضر در دهک چهارم تا نهم، 900 هزار تومان است

قیمت ۳۶۰- مبلغ یارانه ۱۴۰۳ برای دهک‌های اول تا سوم درآمدی ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک‌های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۶۲ مربوط به مرداد ۱۴۰۳ به حساب تمامی سرپرستان خانوار در دهک‌های اول تا سوم در سراسر کشور واریز شد. این مبلغ به طور مستقیم به حساب‌های بانکی افراد واریز شده و هم‌اکنون قابل برداشت است.

جزئیات واریز یارانه برای دهک‌ها

مبلغ یارانه 1403 برای دهک‌های اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده، درحالی که برای دهک‌های چهارم تا نهم این مبلغ ۳۰۰ هزار تومان است. سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی "sso.my.gov.ir" و وارد کردن شماره تلفن همراه خود، از اطلاعات مربوط به یارانه نقدی خود مطلع شوند. همچنین در صورت وجود هرگونه اعتراض به مقدار یارانه، امکان ثبت درخواست بررسی در همین وب‌سایت وجود دارد.

فرارو | تبعات افزایش یارانه نقدی

تغییرات در واریز مستمری مددجویان بهزیستی

یارانه معیشتی مرداد ۱۴۰۳ روز پنجشنبه، ۲۵ مرداد به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. همچنین، مستمری مددجویان سازمان بهزیستی نیز از فروردین ماه سال جاری با تغییراتی مواجه شده است. بر اساس جدول زمانبندی، مستمری این افراد باید در تاریخ بیستم هر ماه واریز شود؛ اما بسیاری از مددجویان از فروردین ماه مستمری خود را در تاریخ‌های بیشت و پنجم یا بیشت و هفتم دریافت کرده‌اند.

علیرضا انجلاسی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور، اعلام کرد که مقرر شده از فرودین ماه سال جاری مستمری مددجویان بهزیستی از طریق هدفمندسازی یارانه‌ها و به صورت مستقیم به حساب آن‌ها واریز شود؛ در صورتی در سال‌های گذشته این اقدام توسط سازمان بهزیستی انجام می‌شد.

وی همچنین خبر داد که مستمری امسال نسبت به سال گذشته با افزایش ۳۰ درصدی همراه بوده و سرانه‌های پرداختی برای خانواده‌ها به شرح زیر است: خانوار یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره و بالاتر سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین