کدخبر : 12597 تاریخ انتشار :
A

قیمت تور یک روزه شمال؛ سفر به نوشهر چقدر خرج دارد؟

قیمت تور یک روزه شمال؛ سفر به نوشهر چقدر خرج دارد؟

نرخ سفر یک روزه به نوشهر با خودرو توریستی برای هر فرد یک میلیون و 260 هزار تومان اعلام شده است

شهریور فصل داغ سفر است، ‌‌‌ گرمای هوای تیر و مرداد را نداریم و از سوی دیگر تا پایان تعطیلات تابستانه مدارس هم فرصتی باقی نمانده است. آژانس‌های گردشگری با توجه به این فصل و دامنه متنوع مخاطبان‌شان انواع و اقسام تورها را طراحی کرده‌‌‌اند؛


بیشتر بخوانید: قیمت تور گردشگری شمال ویژه شهریور؛ سفر یک روزه به نمک‌آبرود یک میلیون و ۴۰۰


تورهای یک‌روزه با قیمت پایین‌‌‌‌‌‌تر، ‌‌‌ تورهای دو‌روزه با اتوبوس با هزینه متوسط و تورهای سافاری با قیمت بالا! به این ترتیب گردشگران با توجه به علاقه‌مندی و هزینه‌ای که برای سفر در نظر گرفته‌اند می‌توانند در این تورها شرکت کنند.

یکی از این تورها به مقصد گیلان و شاندرمن است. در این تور سه‌روزه که به ازای هر توریست ۷ میلیون و ۴۹۹‌هزار تومان هزینه دارد‌‌‌، گردشگران دو شب را در کمپ ییلاقی می‌گذرانند. در این تور سافاری در ییلاق شیرین‌جان‌‌‌،  پنج وعده غذا، ‌‌‌ بازدید از آبشار ویوز و منطقه ییلاقی النزه جزو خدمات گنجانده شده است. حمل و نقل این تور با خودروی سافاری شخصی گردشگر انجام می‌شود اما در صورت استفاده از خودروهای آژانس مبلغ ۵ میلیون و ۵۰۰‌هزار تومان به هزینه تور اضافه می‌‌‌شود.‌دماوند و پلور مقصد یکی دیگر از این تورهاست. سفر تدارک دیده شده به این منطقه یک‌روزه بوده و هزینه آن به ازای هر توریست یک میلیون و ۱۶۰‌هزار تومان است. به واسطه یک‌روزه بودن این تور گزینه‌‌‌ای برای اقامت ندارد و حمل و نقل آن با اتوبوس ۲۵ صندلی VIP تخت‌شو است. در این تور برنامه یک‌روزه رودخانه‌‌‌نوردی در دره زمان،  عکاسی،  مشاهده پرندگان و استراحت در طبیعت و قدم زدن در رودخانه‌‌‌‌‌‌ به همراه یک وعده غذایی به توریست‌های شرکت‌کننده عرضه می‌شود.

شاهرود،  روستای ابر،  روستای افراتخته و  گرگان مقصد دیگر تور شهریور ماه است. این تور سه‌روزه به ازای هر توریست ۶ میلیون و ۸۷۰‌هزار تومان هزینه دارد. اقامتگاه بوم‌گردی و خانه محلی برای اقامت این تور در نظر گرفته شده و حمل و نقل آن با اتوبوس ۲۵ صندلی VIP تخت‌شو و مینی‌‌‌بوس است. در این سفر جنگل‌‌‌پیمایی در جنگل‌‌‌های هیرکانی، ‌‌‌ بازدید از آرامگاه بایزید بسطامی‌‌‌ و شیخ ابوالحسن خرقانی، ‌‌‌ دیدن روستاهای ابر و افراتخته گلستان به همراه شش وعده غذایی جزو خدمات تور تعریف شده است.

آمل مقصد دیگر تورهای شهریور است.

در یک تور دوروزه که به ازای هر توریست ۵ میلیون و ۹۹۰‌هزار تومان هزینه دارد و اقامت آن نیز در اقامتگاه بوم‌گردی است،  خدماتی نظیر سوارکاری در جنگل‌های هیرکانی و تماشای دشت‌‌‌های وسیع و سرسبز و آبشارهای پرآب، ‌‌‌سه وعده غذایی‌‌‌،  بازدید از روستای چلاو و ییلاق پردمه عرضه می‌شود.  حمل ونقل این تور با خودروی سافاری شخصی گردشگر است و در صورت استفاده از خودروهای آژانس دو میلیون و ۴۵۰‌هزار تومان به هزینه تور اضافه می‌‌‌شود. سمنان، ‌‌‌ شهمیرزاد،  فولادمحله و  منطقه حفاظت‌شده پرور مقصد یکی از تورهای حیات وحش تعریف شده در شهریور است.  این تور دوروزه به ازای هر توریست دو میلیون و ۵۵۰‌هزار تومان هزینه دارد و یک شب کمپ در منطقه حفاظت‌شده برای اقامت آن در نظر گرفته شده است. این تور با خودروی سافاری شخصی گردشگر انجام می‌شود و گشت‌زنی در منطقه حفاظت‌شده پرور و مشاهده انواع گونه‌های حیات وحش و ‌‌‌ یک وعده غذا جزو خدمات آن است.

7 copy

منبع دنیای اقتصاد
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین