کدخبر : 13440 تاریخ انتشار :
A

بلیط تهران مشهد؛ مصائب زائران حرم رضوی

بلیط تهران مشهد؛ مصائب زائران حرم رضوی

رزرو بلیط تهران مشهد برای آخر هفته بسیار پرتقاضا بوده و بنابراین بسیاری از ظرفیت‌ها تکمیل شده است

قیمت ۳۶۰- خرید بلیط هواپیما تهران مشهد، تنها راه سفر به این شهر برای تعطیلات آخر هفته پیش‌رو است؛ چون ظرفیت تمام قطارها و اتوبوس‌های تهران مشهد تکمیل شده و امکان رزرو بلیط آن‌ها وجود ندارد. 

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ قیمت بلیط‌ هواپیما تهران مشهد از دو میلیون و 500 هزار تومان شروع شده و بسته به خدمات ارائه‌شده، تا پنج میلیون تومان نیز می‌رسد. در حالی که پروازهای روز چهارشنبه به طور کامل پر شده‌اند، رزرو بلیط در روزهای پنجشنبه و جمعه امکان‌پذیر است. 

راهنمای خرید بلیط هواپیما تهران مشهد

بلیط هواپیمای تهران مشهد برای روزهای پنجشنبه و جمعه، 22 و 23 شهریور موجود است و مسافران می‌توانند در ساعت‌های مختلف شبانه‌روز بلیط مورد نظر خود را خریداری کنند. اما ظرفیت پروازهای روز چهارشنبه 21 شهریور تکمیل شده است؛ چرا که اکثر مسافران مایل‌اند روز پنجشنبه را در مشهد سپری کنند. 

قیمت بلیط هواپیمای تهران به مشهد برای روزهای تعطیل پیش رو از حدودا دو میلیون و 500 هزار تومان آغاز می‌شود. شرکت‌های هواپیمایی مختلف بلیط تهران مشهد را با قیمت دو میلیون و 700 هزار تومان و سه میلیون و 150 هزار تومان نیز ارائه می‌کنند. در گران‌ترین حالت قیمت این بلیط به چهار میلیون و 700 هزار تومان و پنج میلیون تومان نیز می‌رسد. 

فرارو | بلیط تهران – مشهد کمیاب شد

بلیط قطار تهران مشهد؛ تکمیل ظرفیت‌ها تا پایان شهریور

بلیط قطار تهران مشهد تا آخر شهریور قابل رزرو نیست. اولین قطاری که هنوز ظرفیت دارد روز 31 شهریور از تهران به مقصد مشهد حرکت می‌کند. بنابراین اگر قصد دارید در این هفته به مشهد بروید، نمی‌توانید روی خرید بلیط قطار حساب باز کنید؛ مگر اینکه به کنسل شدن احتمالی رزروها دل ببندید.

قیمت بلیط قطار تهران به مشهد برا قطارهای اتوبوسی 260 هزار تومان است. قیمت بلیط قطارهای شش تخته نیز به 290 و 363 هزار تومان می‌رسد. قیمت بلیط قطارهای 4 تخته نیز بسته به نوع قطار و امکانات متفاوت است. این قیمت از حدود 500 هزار تومان آغاز شده و برای قطار فدک به 995 هزار تومان می‌رسد.

بلیط اتوبوس تهران مشهد در دسترس نیست

بلیط اتوبوس تهران به مشهد در سه روز پایانی این هفته و البته در روزهای قبل و بعد از آن نیز قابل خریداری نیست. اگر قصد دارید با اتوبوس از تهران به مشهد سفر کنید، نزدیک‌ترین زمان ممکن برای رزرو بلیط 26 شهریور خواهد بود.

قیمت بلیط اتوبوس‌هایی که در حال حاضر در مسیر تهران مشهد فعال هستند 520 هزار تومان است که البته جای خالی ندارند.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین