کدخبر : 14152 تاریخ انتشار :
A

کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود

کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از لغو کارت‌سوخت و طرح ترافیک تاکسی‌های غیرفعال خبر داد

شادی مالکی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران، اعلام کرد که تاکسی‌های غیرفعال شناسایی شده‌اند و به آن‌ها هشدار ارسال شده است. در صورت عدم فعالیت، کارت سوخت و طرح ترافیک این تاکسی‌ها لغو خواهد شد. همچنین، استقرار خودروهای گشت برای کنترل تاکسی‌ها و شناسایی سرویس‌های مدارس غیرمجاز در سطح شهر در حال اجراست. تاکنون ۳۰۰۰ خودرو برای سرویس مدارس ثبت‌نام کرده و ۲۰۰۰ راننده تأیید صلاحیت شده‌اند.

لغو کارت سوخت و طرح ترافیک تاکسی‌های غیرفعال در تهران

 مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران، شادی مالکی، اعلام کرد که تاکسی‌های غیرفعال در سطح شهر شناسایی و به آن‌ها هشدار داده شده است. او بیان کرد که اگر این تاکسی‌ها به هشدارهای ارسال شده توجه نکنند و فعالیت خود را از سر نگیرند، کارت سوخت و طرح ترافیک آن‌ها به صورت قانونی لغو خواهد شد. تاکنون ۱۸۰۰ تاکسی که به مدت طولانی بنزین نزده‌اند شناسایی و تحت نظارت و کنترل قرار گرفته‌اند.

بازگشت تاکسی‌های غیرفعال به چرخه فعالیت

مالکی اظهار داشت که تاکنون ۶۰۰۰ تاکسی که غیرفعال بودند، به چرخه فعالیت بازگردانده شده‌اند. او تاکید کرد که استقرار خودروهای گشت در سطح معابر برای کنترل تاکسی‌ها انجام شده و این روند به طور منظم ادامه خواهد یافت. همچنین پیامک‌های هشدار به تاکسی‌های غیرفعال ارسال شده و در صورت عدم توجه، اقدامات قانونی لازم انجام خواهد شد.

وضعیت سرویس مدارس و کنترل سرویس‌های غیرمجاز

در حوزه سرویس مدارس نیز، تاکنون ۳۰۰۰ خودرو در سامانه سپند ثبت‌نام کرده و ۲۰۰۰ راننده صلاحیت‌های لازم را دریافت کرده‌اند. از این طریق، برای ۶۰۰۰ دانش‌آموز سرویس مدرسه تخصیص داده شده است. مالکی همچنین اعلام کرد که از امروز شناسایی سرویس‌های مدارس غیرمجاز با همکاری پلیس آغاز می‌شود و گشت‌های مشترک تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت.

منبع جهان صنعت نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین