کدخبر : 14172 تاریخ انتشار :
A

قیمت بلیط هواپیما؛‌ مقایسه نرخ مصوب و هواپیمایی

قیمت بلیط هواپیما؛‌ مقایسه نرخ مصوب و هواپیمایی

قیمت بلیط هوایپما در شرکت‌های هواپیمایی اکثرا مشابه قیمت مصوب است

قیمت ۳۶۰- قیمت بلیط هوایپما به گفته سخنگوی ایران‌ایر افزایش پیدا نکرده و قیمت‌های خارج از دستور‌العمل نیز برای چارترکنندگان یا وب‌سایت‌ها است. به گفته حسام قربانعلی در کلاس اکونومی قیمت بلیت پروازها، همان نرخ‌های مصوب بوده و در پرواز‌های بیزینس کلاس نیز میزان افزایش حداکثر ۷۵ درصد است. 

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ قیمت بلیط هواپیمای تهرا مشهد در کلاس اکونومی باید حداکثر دو میلیون و 700 هزار تومان باشد. با مصوبه انجمن شرکت‌های هواپیمایی قیمت پروازهای بیزنس کلاس 75 درصد بیشترین از این قیمت است. بنابراین قیمت بلیط هواپیمای بیزنس تهران مشهد حدود چهار میلیون و 700 هزار تومان خواهد بود.

قیمت بلیط پرواز تهران مشهد در حال حاضر در شرکت‌های هواپیمایی از یک میلیون و 500 هزار تومان آغاز می‌شود که کمتر از نرخ مصوب است. این قیمت برای بلیط اکونومی به تدریج تا همان دو میلیون و 700 هزار تومان پیش می‌رود. قیمت بلیط هواپیمای بیزینس تهران مشهد هم سه میلیون و 675 هزار تومان شروع شده و به چهار میلیون و 700 هزار تومان می‌رسد. 

1508307_432

قیمت بلیط هواپیما تهران اصفهان با توجه به نرخ مصوب در کلاس اکونومی باید حدود دو میلیون تومان باشد این قیمت برای پروازهای بیزنس کلاس می‌تواند تا سه میلیون و 500 هزار تومان افزایش پیدا کند. بررسی بلیط‌های ارائه شده توسط شرکت‌های هواپیمایی نشان می‌دهد که نرخ‌های ارائه شده شرکت‌های هواپیمایی نیز در همین حدود است. 

قیمت بلیط هواپیما تهران شیراز در کلاس اکونومی با توجه به نرخ مصوب باید حدود دو میلیون و 600 هزار تومان باشد که بر اساس 75 درصد قیمت بالاتر در بیزینس کلاس این قیمت به حدود چهار میلیون و 550 هزار تومان می‌رسد. قیمت بلیط تهران شیراز نیز مشابه نرخ اعلام شده است و در کلاس بیزینس بلیط‌های سه میلیون و 399 هزار تومانی هم وجود دارد. 

خرید بلیط هواپیمای تهران تبریز اگر کلاس اکونومی را انتخاب کنید بر اساس نرخ مصوب دو میلیون و 400 هزار تومان آب می‌خورد. در بیزینس کلاس این خرید حدود چهار میلیون و 200 هزار تومان هزینه دارد. در بخش فروش بلیط شرکت‌های هواپیمایی نیز همین قیمت‌ها مشاهده می‌شود. 

قیمت مصوب پرواز هواپیمای تهران بندرعباس در کلاس اکونومی سه میلیون و 250 هزار تومان است که بر این اساس قیمت بیزینس آن باید نزدیک به پنج میلیون و 700 هزار تومان باشد. قیمت پرواز تهران بندرعباس اما از قیمت دو میلیون و 500 هزار تومان در اکونومی آغاز می‌شود و بلیط چهار میلیون و 137 هزار تومانی هم دارد. در بیزنس قیمت، قیمت مصوب است. 

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین