کدخبر : 14432 تاریخ انتشار :
A

هزینه سفر زمینی به هرمز؛ چهار روز اقامت هشت میلیون

هزینه سفر زمینی به هرمز؛ چهار روز اقامت هشت میلیون

هزینه سفر با قطار به هرمز برای سه شب و چهار روز از هشت میلیون تا 11 میلیون تومان متغیر است

 جزیره هرمز نگین درخشان خلیج‌ فارس است و در جنوب بندرعباس قرار دارد و خاک سرخ و رنگارنگ و طبیعت بکر آن چشم‌اندازی رویایی را پیش چشمانتان به نمایش می‌گذارد. 

برای سفر به هرمز راه‌های مختلفی وجود دارد. سفر با اتوبوس و قطار تا بندرعباس و سپس سفر با شناورها تا جزیره هرمز  یا با هواپیما تا قشم یا بندرعباس و بعد هم سفر با شناورهای دریایی تا جزیره.

تور سه جزیره قشم، هرمز و هنگام سه شب و ۴ روز است که با قطار و هواپیما ابتدا به قشم و از آنجا یک روزه از هرمز و هنگام بازدید می‌شود. 

ساحل نقره‌ای و سرخ، دره رنگین‌کمان، دره مجسمه‌ها از مناطق دیدنی هرمز و دره ستارگان، ساحل ناز و تماشای دلفین‌ها از جاذبه‌های گردشگری جزیره هنگام است.

تنگه چاهکوه، قایق سواری در جنگل حرا و گشت بازار درگهان نیز از مناطق گردشگری و دیدنی قشم هستند.

قیمت تور هرمز

قیمت تور هرمز بسته به نوع وسیله نقلیه‌ایه که با آن سفر می‌کنید متغیر است. به عنوان مثال هزینه سفر با قطار برای 3 شب و 4 روز از 8 میلیون تومان تا 11 میلیون تومان متغیر است و خدمات آن شامل: بلیط رفت‌وبرگشت قطار کوپه‌ای 4 تخته یا 6 تخته، 4 وعده صبحانه، یک وعده ناهار دریایی در گشت هرمز، بیمه مسافرتی، کلیه ترنسفر‌های دریایی و زمینی جزیره قشم و ورودیه هاست. وعده‌های غذایی شامل 4 وعده صبحانه و یک وعده نهار است. محل اقامت نیز در هتل و اقامتگاه‌های بومی است.

منبع تجارت نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین