کدخبر : 14916 تاریخ انتشار :
A

مبلغ نهایی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان چه زمانی مشخص می‌شود؟

مبلغ نهایی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان چه زمانی مشخص می‌شود؟

فعال صنفی بازنشستگان کشوری اعلام کرد هنوز محاسبات نهایی همسان‌سازی و میزان افزایش حقوق بازنشستگان مشخص نشده است

بازنشستگان کشوری اعلام کرده‌اند که پرداخت یک میلیون تومان به عنوان همسان سازی حقوق تا زمان صدور احکام نهایی ادامه خواهد داشت. به گفته «محمدزاده»، فعال صنفی بازنشستگان کشوری، هنوز محاسبات نهایی همسان‌سازی و میزان افزایش حقوق بازنشستگان مشخص نشده است. صندوق بازنشستگی نیز تأکید کرده که این مبلغ به‌صورت علی‌الحساب پرداخت می‌شود و رقم نهایی پس از صدور احکام تعیین خواهد شد. بازنشستگان امیدوارند که این احکام جدید تا پایان مهر ماه صادر شوند.

ادامه پرداخت علی‌الحساب یک میلیون تومانی به بازنشستگان کشوری

پرداخت یک میلیون تومان به عنوان علی‌الحساب همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری همچنان ادامه دارد. بر اساس اعلام مسئولین، این پرداخت‌ها تا زمان صدور احکام جدید و مشخص شدن میزان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان ادامه خواهد داشت. این مسئله به دلیل تأخیر در نهایی کردن محاسبات همسان‌سازی و تعیین حقوق نهایی بازنشستگان است.

محاسبات نهایی هنوز مشخص نشده است

محمدزاده، یکی از فعالان صنفی بازنشستگان کشوری، به پیگیری‌ها و نتایج حاصل از تلاش‌ها برای صدور احکام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اشاره کرده و گفته است که صندوق بازنشستگی کشوری تاکنون نتوانسته محاسبات هم‌ترازی و میزان قطعی افزایش حقوق بازنشستگان را به نتیجه برساند. او اظهار کرد که همچنان پرداخت یک میلیون تومان علی‌الحساب ادامه خواهد داشت و مشخص نیست که صدور احکام جدید چه زمانی انجام خواهد شد.

توضیحات درباره پرداخت‌های علی‌الحساب و انتظار بازنشستگان

محمدزاده در ادامه توضیح داد که مبلغ یک میلیون تومانی که طی ماه‌های تیر، مرداد و شهریور به بازنشستگان پرداخت شده است، فقط به‌صورت علی‌الحساب بوده و قطعی نیست. او افزود که رقم نهایی افزایش حقوق بعد از صدور احکام جدید مشخص خواهد شد. این فعال صنفی همچنین اشاره کرد که بازنشستگان منتظرند تا قبل از پایان مهر ماه احکام جدید صادر شود و تکلیف افزایش قطعی حقوق‌ها مشخص شود. بازنشستگان انتظار دارند که این افزایش حقوق‌ها با در نظر گرفتن شرایط معیشتی و اقتصادی کشور تنظیم شود.

منبع جهان صنعت نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین