کدخبر : 15120 تاریخ انتشار :
A

راهنمای خرید بلیط مشهد؛ قیمت بلیط قطار، اتوبوس و هواپیما چقدر است؟

راهنمای خرید بلیط مشهد؛ قیمت بلیط قطار، اتوبوس و هواپیما چقدر است؟

کف بلیط هواپیما تهران مشهد یک میلیون و 260 هزار تومان است اما ...

قیمت ۳۶۰- ارزان‌ترین بلیط هواپیما تهران مشهد یک میلیون ۲۶۰ هزار تومان است. کف قیمت بلیط قطار تهران مهشد به ۲۶۰ هزار تومان می‌رسد و خرید بلیط اتوبوس تهران مشهد حدود ۵۲۰ هزار تومان آب می‌خورد. نیمه دوم مهر امسال برای زائرانی که از پایتخت راهی مشهد می‌شوند، چه شرایطی وجود دارد؟

قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد

قیمت بلیط پروازهای اکونومی تهران به مشهد برای روز سه‌شنبه 17 مهر و چهارشنبه 18 مهر از دو میلیون 700 هزار تومان شروع می‌شود اما کمتر از تعدا انگشتان دو دست جای خالی در پرواز‌ها وجود دارد.

 ارزان ترین بلیط هواپیما تهران مشهد یک میلیون 260 هزار تومان است. روز جمعه 20 مهر قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد به یک میلیون 550 هزار تومان می‌رسد و برای پنجشنبه 19 مهر ماه یک میلیون 512 هزار تومان است. البته ظرفیت این پروازها در حال تکمیل هستند.

همچنین گران ترین بلیط ها نیز مربوط به روزهای سه شنبه و چهارشنبه (24 و 25 مهر) است. به ترتیب قیمت بلیط در این دو روز دو میلیون 700 و دو میلیون 600 هزار تومان است.

قیمت پروازهای بیزینس کلاس نیز از دو میلیون 600 هزار تومان برای جمعه(20 مهر) آغاز می شود. البته این پرواز درحال تکمیل ظرفیت است. اما در حالت عادی برای پرواز بیزینس کلاس باید بین سه میلیون و 500 هزار تومان تا چهار میلیون 500 هزار تومان پرداخت کنید.

بلیط تهران مشهد قیمت 360

گفتنی است که تفاوت بیزینس کلاس و اکونومی درکیفت خدمات فرودگاه، فضای صندلی، فاصله بین صندلی ها، حد مجاز بار برای هر مسافر، تنوع انتخاب غذا و نوشیدنی برای مسافر مشخص می شود. پروازهای بیزنس کلاس در این موارد کیفیت بهتری را ارائه می دهند.

قیمت بلیط قطار تهران مشهد

در بررسی وضعیت قیمت بلیط قطار تهران به مشهد ابتدا بهتر است اشاره بکنیم که ظرفیت تمام قطارها برای روز 17 مهر تکمیل است. برای روزهای چهارشنبه، و جمعه نیز صرفا امکان خرید قطار اتوبوسی به مقصد مشهد وجود دارد که قیمت بلیط آن 260 هزار تومان است. برای روز پنجشنبه نیز ظرفیت خالی وجود ندارد.

قیمت بلیط برای کوپه چهار نفره پنج ستاره 995 هزار تومان است. همچین کوپه های چهار نفره چهارستاره بین 500 هزار تا 643 هزار تومان قیمت دارند.

برای کوپه های شش نفره 3 ستاره، بلیط را می توانید با قیمت 290 هزار تومان تا 388 هزار تومان تهیه کنید. واضح است که هرچه تعداد ستاره های قطار بیشتر باشد طراحی و فضای داخلی کوپه ها راحت تر و جادارتر بوده و تنوع غذاهای های قابل سرو در آن ها بیشتر خواهد بود.

قیمت بلیط اتوبوس تهران مشهد

اگر قصد دارید با اتوبوس به مشهد سفر کنید بهتر است بدانید که قیمت بلیط اتوبوس تهران به مشهد برای همه اتوبوس ها 520 هزار تومان است و می تواند حتی برای امروز هم برای تقریبا تمام ساعت ها به راحتی بلیط تهیه کنید.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین