کدخبر : 15457 تاریخ انتشار :
A

مقایسه اشتراک فیلیمو، نماوا و فیلم‌نت؛ دوئل بهترین VOD در ایران

مقایسه اشتراک فیلیمو، نماوا و فیلم‌نت؛ دوئل بهترین VOD در ایران

کف هزینه خرید اشتراک VODهای ایرانی 90 هزارتومان است

قیمت ۳۶۰- با بررسی گزینه‌ها می‌فهمیم که در بین انتخاب‌های موجود برای خرید اشتراک فیلم، کمترین قیمت مربوط اشتراک یک ماهه نماوا با تمدید خودکار است که می‌توانید با ۹۰ هزار تومان آن را بخرید. از بین فیلیمو، نماوا و فیلم‌نت فقط فیلیمو امکان خرید اشتراک یکساله را به برای مشتریانش فراهم می‌کند که قیمت آن نزدیک به دو میلیون تومان است.

اشتراک فیلیمو؛حداقل ۱۶۵ هزار تومان

اشتراک فیلیمو برای یک ماه، سه ماه، شش ماه و یک سال به فروش می رسد.

اشتراک یک ماه آن بدون احتساب مالیات بر ارزس افروده 165 هزارتومان است. همچنین اشتراک سه ماهه 495 هزار تومان قیمت می‌خورد است. اگر بخواهید اشتراک شش ماهه داشته باشید باید 990 هزار تومان پرداخت کنید. بیشترین قیمت نیز مربوط به اشتراک یک ساله است که با پرداخت یک میلیون 980 هزار تومان می توانید آن را داشته باشید. البته فیلیمو یک پیشنهاد دیگر نیز دارد و آن این که اشتراک سه ماهه فیلیمو به علاوه یک ترم فیلیمو مدرسه را با قیمت 694 هزار تومان به شما پیشنهاد می دهد.

گفتنی است که اگر بار اولتان باشد که اشتراک فیلیمو را می خرید برای تمام اشراک ها می توانید از تخفیف های ارائه شده برای کاربران جدید استفاده کنید. با این تخفیف ها می توانید اشتراک یک ماهه را با قیمت 115 هزار تومان بخرید. اشتراک سه ماهه را هم می‌توانید با قیمت 297 هزار تومان (99 هزار تومان برای هر ماه) داشته باشید. اشتراک های شش ماهه و یک ساله نیز با اعمال این تخفیف 594 هزار تومان(99 هزار تومان برای هر ماه) و یک میلیون 188 هزار تومان(99 هزار تومان برای هر ماه) قیمت می خورند. همچنین با احتساب تخفیف ویژه کاربران جدید بر سرویس اشتراک سه ماهه همراه با یک ترم مدرسه فیلیمو قیمت آن 297 هزار تومان می‌شود.

اشتراک فیلم نت؛ قیمت از ۱۵۰ هزار تومان

اشتراک یک ماهه  فیلم نت بدون احتساب مالیات 150 هزار تومان است که کاربر جدید با تخفیف 20 درصدی با 120 هزار تومان می تواند آن را بخرد. اشتراک 450 هزار تومانی سه ماهه برای کاربران جدید با 25 درصد تخفیف به قیمت 337 هزار و 500 تومان یعنی به ازای هر ماه 112 هزار و 500 تومان ارائه می شود. قیمت اشتراک شش ماهه هم 760 هزار تومان است که با تخفیف 20 درصدی با قیمت 608 هزار تومان  کاربر می تواند آن را بخرد یعنی 101 هزار و 300 تومان  برای هر ماه. 

مقایسه فیلیمو، نماوا و فیلم نت؛ بهترین VOD برای آخر هفته

 

توجه کنید که فیلم نت فعلا اشتراک سالانه ندارد. همچنین اشتراک با تمدید خودکار ماهانه آن نیز از نظر قیمت و تخفیف تفاوتی با اشتراک ماهانه ندارد.

اشتراک نماوا؛ کمترین قیمت ۹۰ هزار تومان

نماوا دارای اشتراک های یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه است.

اشتراک ماهانه با تمدید خودکار بدون احتساب مالیات قیمت 90 هزار تومانی خورده است. این مورد تخفیف برای کاربران جدید ندارد. قیمت اشتراک ماهانه (بدون تمدید خودکار) نماوا 160 هزار تومان است که کاربران جدید با 30 درصد تخفیف می توانند با قیمت 112 هزار تومان آن را بخرند.

قمت اشتراک سه ماه نیز 480 هزار تومان است که این قیمت برای کاربران جدید خط خورده است و آن‌ها می‌توانند با 35 درصد تخفیف با قیمت 312 هزار تومان(104 هزار تومان برای هر ماه) آن را داشته باشند.

و در آخر اشتراک شش ماه برای کاربران جدید  تخفیف ندارد اما خرید آن برای تمام کاربران شامل 10 درصد تخفیف می‌شود که قیمت 650 هزار تومانی آن را به 585 هزار تومان (99 هزار تومان برای هر ماه) کاهش می‌دهد.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین