کدخبر : 15579 تاریخ انتشار :
A

معاوضه سیم‌کارت رُند با پنت‌هاوس!

معاوضه سیم‌کارت رُند با پنت‌هاوس!

قیمت سیم‌کارت با شماره رند توسط برخی از فروشنده‌ها تا مرز 50 میلیارد تعیین می‌شود

قیمت ۳۶۰- سیم کارت موبایل در این دوره یکی از معمولی‌ترین کالایی هایی است که در بازار خرید و فروش می شود. به طوری افراد زیادی بیش از یک سیم کارت را برای امور روزانه خود استفاده می کنند.  امروزه سیم کارت ها به طور معمول قیمت زیادی ندارند. اما هنوز شماره‌هایی هستند که به قیمت‌هایی به اندازه لوکس ترین خانه های تهران خرید و فروش می شوند. این شماره ها را معمولا برند ها و صاحبان کسب و کارهای معروف، و همچنین افرادی که به «خط باز» معروف هستند می‌خرند. البته به نظر می‌رسد بخش عمده ای از خرید و فروش ها نیز توسط دلال‌ها انجام می شوند.

به طور عادی قیمت سیم کارت ها بر اساس رند بودن شماره تماس آن ها تعیین می شود. البته در کار خرید و فروش سیم کارت رند ما چند نوع شماره رند داریم که از جمله آن‌ها می توان به رند ترازویی، تاریخ تولدی، آینه ای، تکرار پیش شماره و ... اشاره کرد. اما چیزی که توجه را جلب می کند شماره تماس‌هایی است که بخشی از آن ها از حروف لاتین تشکیل شده است مانند شماره ۰۹۱۲GYM۸۰۴۲ که به مبلغ ۵۰ میلیارد تومان به فروش گذاشته شده است. فروشنده خواستار معاوضه با پنت‌هاسی با حداقل ۳۵۰ متر متراژ شده است. 

قیمت سیمکارت قیمت 360

سیم کارت 50 میلیاردی دیگر دارای شماره 0912.1944.158 است که صاحبش ادعا می کند با آن که 18 سال است آن را دارد اما فعالش نکرده است. و با ادبیاتی آشنا در بازار مدعی است که چون خط کلکسیونی است، آن را نمی‌شود در بازار قیمت گذاری کرد. اما چون می‌خواهد در جایی سرمایه گذاری کند به ناچار می‌خواهد سیم کارت را بفروشد. او تاکید دارد که قیمتی که برای سیم کارتش گذاشته مقطوع است و ذره‌ای از آن پایین نمی‌آید.

در یک مورد دیگر یک سیم کارت که شماره آن از نوع رند ترازویی است برچسب قیمت 17 میلیارد تومانی خورده است.با این مبلغ می توانید یک پورشه ماکان مدل 2017 را صاحب شوید. جالب است که فروشنده همه این مبلغ را هم نقد می خواهد و قبول نمی‌کند که پول را در چند قسط بگیرد. همان طور که گفتیم شماره تماس این سیم کارت از نوع رند ترازویی است یعنی از تکرار  یک عدد دو یا سه رقمی تشکیل شده است.

بازار شماره های رند بسیار متنوع است به طوری که اگر هزینه برایتان مهم نباشد می‌توانید حتی یک شماره رند یکسان را از چند اپراتور بخرید.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین