کدخبر : 6795 تاریخ انتشار :
A

اتفاق نگران‌کننده برای یارانه‌بگیران/ کالابرگ الکترونیک روی هوا

اتفاق نگران‌کننده برای یارانه‌بگیران/ کالابرگ الکترونیک روی هوا

واریز نشدن کالابرگ الکترونیک در تاریخ 18 خرداد گمانه‌زنی‌های زیادی را در رسانه‌ها مطرح کرده است

قیمت ۳۶۰- کالابرگ الکترونیک در قالب طرح تشویقی دولت از بهمن سال گذشته تا اردیبهشت امسال به حساب بخشی از سرپرستان خانوار واریز می‌شد.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ کالابرگ الکترونیک نهایتا در قالب مصوبه جلسه مورخ نهم اردیبهشت امسال هیئت وزیران برای ماه‌های آینده سال جاری تمدید شد و اما واریز نشدن مبلغ کالابرگ الکترونیک در روز ۱۸ خرداد، گمانه‌زنی‌های زیادی را در رسانه‌ها مطرح کرده است.

بااینکه مصوبه هیئت وزیران مشخص می‌کند به پیشنهاد مشترک سازمان برنامه و بودجه و وزارت کار و رفاه اجتماعی طرح کالابرگ الکترونیک از خرداد امسال ازسرگرفته می‌شود، اما تا لحظه نگارش این مطلب، خبری از واریزی جدید نیست و همین موضوع در برخی از رسانه‌ها به‌ پایان ماجرا تعبیر شده است.

کالابرگ الکترونیک قرار بود از خرداد ۱۴۰۳ در قالب طرح فجرانه و احتمالا با همان اعتبار ۲۲۰ هزار تومانی به هفت دهک اول درآمدی اختصاص پیدا ‌کند و شامل برنج، گوشت گوساله گرم و منجمد، حبوبات، شیر کم‌چرب، پنیر، ماست، مرغ گرم و منجمد، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر می‌شود.

کالابرگ الکترونیک طبق آمارهای خود وزارت رفاه با مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم درآمدی روبرو شده است و برای تعیین تکلیف نهایی ماجرا باید چند روزی دندان روی جگر گذاشت.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

  • حسن غلامعلیی

    خاهشاباهمون یارانه واریزشود چون اینجوری که چندمقاز که کالابرگ می‌دهند اجاناس خود را گرانتر حساب می کنند چون میدانند که مردم مجبورا از آنها خرید کنند

  • unknown

    سلام ، لطفا اختیار شکم وخوراک مردم را بخودشان بدهید به کالا برگ( کوپن) نیازی نداریم بجای بازی با اعصاب مردم قیمت اجناس رو پائین بیارید کیفیت نان کشور فاجعه باره ،قبل از ریاست جمهوری احمدی نژاد کیفت انواع نانها بمراتب بهتر از حالا بود.با فاجعه داستان یارانه ، تورم واشفته بازار درتمام مایحتاج مردم ایجاد گردید .

  • unknown

    بهترکه به همه ندن چون حق خوری بود یاهمه دهک ها یا هیچ کدام چون دهک بندی ها اصلا عادلانه اجرا نشدن ازاول

  • معصومه

    ما دو سه ساله که یارانه قطع شده نمیدانیم چر ا اعتراض هم زدیم کسی جواب گو نیست

  • unknown

    در سال دو بار یا سه بار فجرانه بدهند ولی یارانه باشه خوبه اگه صرف کنه برا دولت یا دولت دنبال سود جیب خودش نباشه ممنون

پربیننده ترین