کدخبر : 9475 تاریخ انتشار :
A

قیمت سرویس خواب در بازار

قیمت سرویس خواب در بازار

قیمت روتختی در بازار با توجه به جنس، طرح، رنگ، کاربرد و سایز تعیین می‌شود

اتاق خواب همواره باید محلی برای آرامش و آسایش باشد و بنابراین تمام اقلام مورد نیاز در آن باید این ویژگی را انتقال بدهند. طبیعتا اقلام مربوط به کالای خواب جزء مهم ترین وسایل اتاق خواب است و باید دارای ویژگی های مورد نظر باشد تا خواب راحتی را به شما ارمغان دهد. روتختی به دلیل تماس مستقیم با پوست و بدن شما از جمله وسایل مهمی است که باید در خرید آن دقت کرد.
حال سوالی که پیش می آید این است که بورس روتختی در تهران و دیگر شهرهای کشور کجاست و از کجا می توان یک روتختی مناسب با قیمت منصفانه خرید. به همین بهانه به بررسی قیمت روتختی های مختلف و همچنین معرفی بورس روتختی در تهران و دیگر کلان شهرها پرداخته ایم که در ادامه می خوانیم.

سرویس خواب شامل چه مواردی است؟

سرویس خواب شامل لحاف روتختی، ملحفه، روبالشی و در برخی موارد روکوسنی است. ملحفه به عنوان روکش و کاور برای تشک و خواب استفاده می‌ شود. روبالشی و روکوسنی نیز کاربردهای خاصی دارند. لحاف روتختی به عنوان پوشش رویی تخت در نظر گرفته می‌شود و در زمان خواب، همان رو انداز شما خواهد بود. بنابراین، یکی از مهمترین منسوجات و کالاهای خواب، روتختی است. انواع مختلف روتختی با توجه به جنس، طرح، رنگ، کاربرد و سایز وجود دارند.

بورس روتختی در تهران

اگر ساکن تهران باشید و قصد خرید یک روتختی جدید کرده باشید، بورس خرید روتختی در تهران را می توان محله عبدل آباد و بازار مولوی نام برد. در این مکان‌ها شما می‌ توانید انواع ملحفه، روتختی، تشک و پرده را پیدا کنید و با قیمت مناسبی بخرید.

قیمت روتختی گران در بازار

قیمت روتختی در بازار به موارد مختلفی برمی گردد و طبق جنس، طرح، رنگ، چند تکه بودن و کشور سازنده قیمت آن بالا و پایین می شود. در تصویر زیر یک نمونه روتختی ۱۱ تکه را می بینیم که قیمت آن بالای ۳۱ میلیون تومان اعلام شده است. این رو تختی ۲ نفره است و دارای ۶ روبالشی و اقلام دیگر است.

روتختی-گران

قیمت روتختی ارزان در بازار

در تصویر بعدی نیز یک روتختی ۴ تکه می بینیم. این روتختی نسبت به روتختی قبلی، شامل موارد کمتری است و جنس آن پنبه اعلام شده است. قیمت این روتختی ۲ میلیون و ۴۶۵ هزار تومان اعلام شده است.

روتختی-ارزان

منبع گسترش نیوز
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین