کدخبر : 9615 تاریخ انتشار :
A

راهنمای خرید لاستیک پژو 207؛ ایرانی بخریم یا خارجی؟

راهنمای خرید لاستیک پژو 207؛ ایرانی بخریم یا خارجی؟

سایز مناسب لاستیک پژو 207 بر اساس استاندارهای مطرح شده 14R65/185 است؛ قیمت لاستیک خارجی برای پژو 207 با توجه به برند آن بین پنج تا شش میلیون متغیر است

لاستیک به عنوان یکی از مهمترین اجزای خودرو باید ویژگی‌ها و کیفیت مناسبی داشته باشد تا بتواند بهترین عملکرد را برای خودرو فراهم آورد. در همین رابطه علاوه بر اینکه لاستیک نقش موثری در عملکرد خودرو ایفا می‌کند، در زیبایی آن نیز تاثیرگذار است. بنابراین انتخاب یک لاستیک خوب، درست و متناسب با خودرو، می‌تواند تجربه رانندگی دلپذیری به وجود بیاورد.


بیشتر بخوانید: قیمت لاستیک خودرو اعلام شد/ لاستیک پراید یک میلیون و ۵۰۰


لاستیک مناسب پژو ۲۰۷

سایز مناسب لاستیک پژو 207 بر اساس استاندارهای مطرح شده 14R65/185 است و این سایز همان است که در کارخانه روی خودرو پژو 207 قرار می‌گیرد. اما اگر می‌خواهید خودرو شما ظاهر زیباتری داشته باشد می‌توانید از لاستیک‌های پهن‌تر استفاده کنید. این نوع از لاستیک پژو 207، خودرو شما را اسپرت‌تر نشان می‌دهد. پس اگر به دنبال اسپرت خودرو خود هستید، لاستیک‌های با سایز 14R65/195 و 14R65/205 مناسب هستند.

لاستیک‌های پهن تنها موجب زیباتر شدن خودرو نمی‌شود، بلکه به راننده کمک می‌کند تا کنترل بیشتری روی فرمان داشته باشد، خودرو نرم‌تر حرکت کند و پس از ترمزگیری خودرو سریع تر متوقف شود. از سوی دیگر سایز لاستیک پهن، مصرف سوخت خودرو را افزایش داده و باعث کاهش شتاب آن می‌شود. علاوه بر این‌ها ممکن است سیستم تعلیق و جلوبندی اتومبیل را با مشکل مواجه کند.

لاستیک پژو ۲۰۷ ؛ خارجی

در میان برندهای خارجی دست شما بازتر است. تصمیم با شماست که از لاستیک‌های با کیفیت کره‌ای و اروپایی استفاده کنید یا لاستیک‌های مقرون به صرفه و گاهی کیفیت پایین چینی. فقط باید مراقب باشید تا لاستیک‌های تقلبی را با قیمت لاستیک اصل به شما نفروشند.

در اینجا سه لاستیک پرفروش خارجی را به شما معرفی می‌کنیم:

لاستیک رودستون: این لاستیک ساخت کره، چهارفصل و شاخص سایش آن 600 است. مصرف سوخت C (متوسط) دارد و عملکرد ترمزگیری‌اش در سطوح خیس متوسط است. قیمت فروش این لاستیک به صورت جفت 5 میلیون و 500 هزار تومان است.

لاستیک کومهو: این لاستیک معروف و پرفروش هم ساخت کره است. شاخص سایش آن 380 و مصرف سوخت متوسطی دارد. با گارانتی 60 ماهه و به صورت تک جفت با قیمت 6 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد.

لاستیک ویندفورس: یک برند پرفروش چینی و چهار فصل با میزان سایش 500 و ترمزگیری متوسط در شرایط خیس است. مصرف سوخت نسبتا بالایی دارد و قیمت هر جفت آن چیزی حدود 4 میلیون و 800 می‌شود.

لاستیک پژو ۲۰۷ ؛ ایرانی

برخلاف آنچه برخی تصور می‌کنند لاستیک‌های معتبر ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. لاستیک بارز یا ایران تایر از لاستیک‌های شناخته شده و مطرحی هستند که سال‌هاست امتحان خود را پس داده‌اند.

در اینجا دو برند معتبر ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم:

لاستیک بارز: برای خرید یک جفت تایر چهارفصل تیوبلس دار با گارانتی 30 ماهه و پهنای 185 میلی‌متر باید چیزی حدود 4 میلیون و 100 پرداخت کنید.

ایران تایر: این برند هم با شرایط لاستیک بارز ، محصولات خود را عرضه می‌کند و قیمت خرید دو جفت از محصولات ایران تایر که برای خودرو پژو 207 مناسب باشد حدودا 3 میلیون و 900 هزار تومان می‌شود.

منبع کاماپرس
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین