کدخبر : 12429 تاریخ انتشار :
A

پیش‌بینی قیمت طلا در اولین روزهای شهریور

پیش‌بینی قیمت طلا در اولین روزهای شهریور

قیمت طلا در روز سه‌شنبه 30 مرداد به سه میلیون و 551 هزار تومان رسید و با توجه به این قیمت روند هفتگی و ماهانه طلا مثبت و صعودی ثبت شد

قیمت ۳۶۰- با توجه به روند صعودی اخیر و سطح مقاومت‌های مشخص شده، احتمال افزایش قیمت طلا در هفته آینده وجود دارد.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ قیمت طلا اگر بتواند از سطح 3 میلیون و 847 هزار تومان عبور کند، ممکن است به سطوح بالاتر نزدیک شود. در عین حال، اگر بازار تحت فشار کاهشی قرار گیرد، سطح حمایت اول در 3 میلیون و 530 هزار و 900 تومان قرار دارد.

قیمت طلای ۱۸ عیار در سال جاری

قیمت طلای 18 عیار، حوالی ظهر سه‌شنبه 30 مرداد سه میلیون و 551 هزار تومان است، این قیمت امروز تا سه میلیون و 697 هزار تومان نیز افزایش یافت. روند هفتگی، یک ماهه، شش ماهه و یک ساله طلای 18 عیار به طور کلی مثبت بوده، اگرچه در این بین نوسانات صعوی و نزولی قابل توجهی رخ داده است. 

طلا در 25 فروردین به بالاترین قیمت خود در سال جاری رسید و سه میلیون و 879 هزار تومان قیمت خورد. اما با فاصله تقریبا دو هفته‌ای کمترین قیمت خود در سال جاری را نیز تجربه کرد. 9 اردیبهشت بود که قیمت طلا به کمترین میزان خود در سال 1403 رسید و سه میلیون و 326 هزار تومان قیمت‌گذاری شد. 

قیمت طلا در روزهای آغازین مرداد حدودا سه میلیون و 373 هزار تومان بود، این رقم اواسط مرداد و تحت تاثیر اتفاقات منطقه و شرایط سیاسی حاکم بر کشور تا سه میلیون 697 هزار تومان بالا رفت. بعد از آرام شدن اوضاع قمیت طلا در نیمه دوم مرداد افت و خیز‌های متعددی را پشت سر گذاشت و در پایان مرداد ماه با بازگشت به روند صعودی خود سه میلیون و 551 هزار تومان قیمت دارد. 

طلا

پیش‌بینی افزایش قیمت طلا

به نظر می‌رسد با آغاز روند صعودی قیمت طلا انتظارات افزایشی بار دیگر در بازار فعال شده است. در حال حاضر و با توجه به قیمت فعلی طلای 18 عیار (سه میلیون و 551 هزار تومان) پیش‌بینی می‌شود سطح اول مقاومت بازار قیمت سه میلیون و 847 هزار تومانی طلا خواهد بود. اما اگر طلا بتواند از این قیمت عبور کند، سطح دوم مقاومت را در قیمت سه میلیون و 617 هزار و 800 تومان تجربه می‌کند. سطح سوم مقاومت قیمت طلا در آغاز شهریور سه میلیون و 638 هزار و 500 تومان پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی کاهشی قیمت طلا

قیمت طلا هم‌اکنون سه میلیون و 551 هزار تومان است. اگر روند کاهشی باشد و طلا ارزان شود اولین نقطه حمایت زمانی خواهد بود که قیمت طلا به سه میلیون و 530 هزار و 900 هزار تومان می‌رسد. اگر طلا از این هم بیشتر ارزان شود سطح حمایت دوم قیمت سه میلیون 502 هزار و 200 تومان است و در صورت ادامه روند کاهشی پیش‌بینی می‌شود سطح حمایتی سوم در قیمت سه میلیون و 477 هزار و 100 هزار تومان رخ دهد.

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین