کدخبر : 12722 تاریخ انتشار :
A

قیمت طلا، سکه و دلار امروز دوشنبه 5 شهریور؛ پیشروی قیمت‌ها در بازار

قیمت طلا، سکه و دلار امروز دوشنبه 5 شهریور؛ پیشروی قیمت‌ها در بازار

قیمت طلا و سکه و دلار امروز دوشنبه 5 شهریور نسبت به آغاز هفته جاری سیر صعودی دارد

قیمت ۳۶۰- قیمت طلای ۱۸ عیار با افزایش حدود ۷۰ هزار تومانی به سه میلیون و ۶۴۷ هزار تومان رسید. این افزایش قیمت پس از بسته شدن بازار در روز شنبه با نرخ سه میلیون و ۵۷۸ هزار تومان اتفاق افتاد.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ قیمت سکه امامی نیز روند صعودی داشته و به 42 میلیون و 675 هزار تومان رسیده است. سکه بهار آزادی و سکه گرمی نیز با افزایش قیمت مواجه شده‌اند. در بازار ارز، نرخ دلار به 59 هزار و 585 تومان و یورو به 67 هزار و 400 تومان رسیده که نشان‌دهنده روند افزایشی مشابه در این بازار است.

قیمت طلای ۱۸ عیار؛ افزایش قیمت ۷۰ هزار تومانی

قیمت طلای 18 عیار در حال حاضر حدودا سه میلیون و647 هزار تومان است. بازار طلای 18 عیار روز شنیه سوم شهریور با قیمت سه میلیون و 578 هزار تومان بسته شد و بنابراین قیمت طلا امروز سیر صعودی داشته و نزدیک به 69 هزار تومان بیشتر شده است.

قیمت سکه؛ روند تغییر قیمت‌ها صعودی

قیمت سکه امامی حوالی ظهر دوشنبه پنجم شهریور 42 میلیون و 675 هزار تومان است. بازار سکه امامی امروز با قیمت 42 میلیون و 630 هزار تومان آغاز به کار کرد و بنابراین در این لحظه روند صعودی بوده و 25 هزار تومان بر قیمت این سکه افزده شده است.

قیمت سکه بهارآزادی نیز در حال حاضر 37 میلیون و 670 هزار تومان است. امروز بازار سکه بهار آزادی یا همان سکه طرح قدیم با قیمت 37 میلیون و 660 هزار تومان بازگشایی شد و با طی روند صعودی اکنون 10 هزار گران‌تر خرید و فروش می‌شود.

901658

قیمت نیم سکه 23 میلیون و 360 هزار تومان برآورد می‌شود که نسبت به نرخ بازگشایی امروز تغییری نداشته است. نیم سکه روز سوم شهریور 23 میلیون و 10 هزار تومان قیمت داشت که نشان‌ می‌دهد قیمت این سکه نیز رو به افزایش است. 

قیمت ربع سکه نیز نسبت به نرخ بازگشایی امروز تغییری نداشته و این سکه 15 میلیون و 240 هزار تومان معامله می‌شود. بازار خرید و فروش ربع سکه سوم شهریور با قیمت 15 میلیون و 40 هزار تومان بسته شد.

قیمت سکه گرمی هم هفت میلیون و 170 هزار تومان است که نسبت به آخرین نرخ ثبت شد روز شنبه سوم شهریور افزایش قیمت داشته است. سکه گرمی سوم شهریور هفت میلیون و 20 هزار تومان بود.

قیمت دلار و یورو امروز پنجم شهریور

نرخ دلار 59 هزار و 585 تومان است. قیمت دلار امروز در بالاترین نرخ خود به 59 و 740 تومان هم رسید. نرخ دلار روز سوم ماه جاری 58 هزار و 265 تومان بود که بر این اساس، قیمت دلار نیز هم‌گام با طلا و سکه روند افزایشی را طی می‌کند. 

قیمت یورو در حال حاضر 67 هزار و 400 تومان بوده و در بالاترین نرخ خود امروز به 67 هزار و 580 تومان نیز رسیده است. یورو در بازار روز شنبه 66 هزار و 130 تومان قیمت داشت.

قیمت طلا و ارز امروز دوشنبه ۵ شهریور

طلا و ارز 

شنبه

دوشنبه

طلای ۱۸ عیار

سه میلیون و ۵۷۸ هزار تومان

سه میلیون و ۶۴۷ هزار تومان

سکه امامی

۴۲ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان

۴۲ میلیون و ۶۳۵ هزار تومان

سکه تمام بهار آزادی

۳۷ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان

۳۷ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان

نیم سکه

۲۳ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان

۲۳ میلیون و ۱۰ هزار تومان

ربع سکه

۱۵ میلیون و ۲۴۰ هزار

۱۵ میلیون و ۴۰ هزار تومان

سکه گرمی

هفت میلیون و ۱۷۰ هزار تومان

هفت میلیون و ۲۰ هزار تومان

دلار

۵۹ هزار و ۵۸۵ تومان

۵۸ هزار و ۲۶۵ تومان

یورو

۶۷ هزار و ۴۰۰ تومان

۶۶ هزار و ۱۳۰ تومان

 
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین