کدخبر : 14547 تاریخ انتشار :
A

داستان طلا و سکه 24 ساعت بعد ترور سید حسن نصرالله

داستان طلا و سکه 24 ساعت بعد ترور سید حسن نصرالله

نرخ هر گرم طلا 18 عیار از مرز چهار میلیون عبور کرد و سکه امامی بیش از 47 میلیون و 800 هزار تومان قیمت خورد

قیمت ۳۶۰- قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۷ مهر ۲۴ ساعت بعد ترور سید حسن نصرالله تحت‌تاثیر جو هیجانی و زودگذر مرسوم بازار قرار گرفت.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ قیمت طلا ۱۸ عیار شنبه ۷ مهر گرمی ۱۲۰ هزار تومان ارتقا پیدا کرد و برای اولین‌بار از مرز چهار میلیون تومان رد شد. هر گرم طلا ۱۸ عیار معادل چهار میلیون و ۲۵ هزار تومان معامله شد و همزمان با طلا، نرخ سکه امامی رکرود جدیدی از خود به‌جا گذاشت.

قیمت سکه امامی شنبه ۷ مهر به‌شکل تکفروشی ۴۷ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان به‌ثبت رسید که به‌معنای رشد یک میلیون و ۵۶۰ هزار تومانی در یک روز است.

قیمت سکه امامی برای اولین‌بار پا به محدوده ۴۷ میلیون گذاشت و بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت سکه امامی به شکل لحظه‌ای تا ۴۹ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان نیز پیشروی داشته است.

قیمت سکه و طلا قیمت 360

سکه نیم‌‌بهار آزادی در یک روز رشد 900 هزار تومانی را تجربه کرد و به‌طور متوسط 25 میلیون و 960 هزار تومان به‌فروش رسید. نیم‌سکه بهار آزادی البته قبلا سطوح بالاتری را تجربه کرده و فروردین امسال حضور در کانال 28 میلیون را به‌چشم دیده است.

ربع‌سکه بهار آزادی به‌طور متوسط 17 میلیون و 640 هزار تومان قیمت خورد و جهش 700 هزار تومانی را در یک روز به‌ثبت رساند. ربع‌سکه بهار آزادی نیز درحالی امروز از نیمه کانال 17 میلیون رد شد که نیمه اول سال در کارنامه آن حضور در محدوده 18 میلیون دیده می‌شود.

سکه گرمی نیز به‌عنوان ارزان‌ترین قطعه سکه طلا، با رشد قیمت 200 هزار تومانی قدم به محدوده هشت میلیون گذاشت. سکه گرمی هفته قبلی را در کانال هفت میلیون پشت‌سر گذاشت و نیمه فروردین امسال تا مرز هشت میلیون و 500 هزار تومان جلو رفته بود.

قیمت طلا و سکه ۷ مهر ۱۴۰۳

انواع سکه و طلا

پنجشنبه ۵ مهر

شنبه ۷ مهر

میزان افزایش

هر گرم طلا ۱۸ عیار

سه میلیون و ۹۰۵ هزار تومان

چهار میلیون و ۲۵ هزار تومان

۱۲۰ هزار تومان

سکه امامی

۴۶ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان

۴۷ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان

یک میلیون و ۵۶۰ هزار تومان

نیم‌سکه بهار آزادی

۲۵ میلیون و ۶۰ هزار تومان

۲۵ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان

۹۰۰ هزار تومان افزایش

ربع‌سکه بهار آزادی

۱۶ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان

۱۷ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان

۷۰۰ هزار تومان افزایش

سکه گرمی

هفت میلیون و ۸۲۰ هزار تومان

هشت میلیون و ۲۰ هزار تومان

۲۰۰ هزار تومان افزایش

 

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین