کدخبر : 14615 تاریخ انتشار :
A

نقره‌داغ 1.5 میلیونی خریداران سکه در یک روز!

نقره‌داغ  1.5 میلیونی خریداران سکه در یک روز!

خریداران سکه امامی که همزمان با تحولات روز شنبه 7 مهر بیش از 47 میلیون و 500 هزار تومان هزینه کردند، در عرض یک روز متحمل ضرر یک میلیون و 500 هزار تومانی شدند

قیمت ۳۶۰- قیمت سکه و طلا که شنبه ۷ مهر تحت‌تاثیر ناآرامی‌های منطقه و جو هیجانی و زودگذر مرسوم بازار افزایش پیدا کرده بود، یکشنبه ۸ مهر در مسیر نزولی قرار گرفت.

به گزارش قیمت ۳۶۰؛ طلا ۱۸ عیار که همزمان با آخرین خریدوفروش‌های عصر شنبه برای اولین‌بار از مرز چهار میلیون عبور کرده بود، معاملات یکشنبه را در جایگاه سه میلیون و ۹۷۸ هزار تومان به‌پایان رساند تا در یک روز ۴۸ هزار تومان عقب‌نشینی داشته باشد.

قیمت سکه امامی همزمان با سقوط طلا، از قله‌ جدیدی که روز شنبه فتح کرد، پایین آمد. قیمت سکه امامی از ۴۷ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان به ۴۶ میلیون و ۲۵۵ هزار تومان تنزل پیدا کرد تا خریداران سکه در یک روز یک میلیون و ۵۶۵ هزار تومان ضرر کنند.

قیمت سکه و طلا قیمت 360

سکه تمام‌بهار آزادی که از سکه امامی ارزش کمتری دارد، همزمان با آخرین خریدوفروش‌های عصر یکشنبه 8 مهر 41 میلیون و 460 هزار تومان به‌فروش رسید. قیمت سکه تمام‌بهار آزادی به‌این ترتیب کاهش 600 هزار تمانی را تجربه کرد.

نیم‌سکه بهار آزادی 400 هزار تومان و ربع‌سکه بهار آزادی نیز 600 هزار تومان ارزان شدند. نیم‌سکه با این میزان کاهش به نیمه محدوده 25 میلیون تبعید شد و قیمت ربع‌سکه بهار آزادی تا کف کانال 17 میلیون پایین آمد.

سکه گرمی نیز که ارزان‌ترین قطعه سکه طلاست، عصر یکشنبه را با ایستادن در جایگاه هفت میلیون و 920 هزار تومان سر کرد. قیمت سکه گرمی نیز به‌این ترتیب ضمن افت 100 هزار تومانی کانال هشت میلیون تومان را ترک کرد.

سقوط طلا و سکه

انواع سکه و طلا

شنبه ۷ مهر

یکشنبه ۸ مهر

میزان کاهش

هر گرم طلا ۱۸ عیار

چهار میلیون و ۲۶ هزار تومان

سه میلیون و ۹۷۸ هزار تومان

۴۸ هزار تومان

سکه امامی

۴۷ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان

۴۶ میلیون و ۲۵۵ هزار تومان

یک میلیون و ۵۶۵ هزار تومان

سکه بهار آزادی طرح قدیم

۴۲ میلیون و ۶۰ هزار تومان

۴۱ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان

۶۰۰ هزار تومان

سکه نیم‌بهار آزادی

۲۵ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان

۲۵ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان

۴۰۰ هزار تومان

سکه ربع‌بهار آزادی

۱۷ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان

۱۷ میلیون و ۴۰ هزار تومان

۶۰۰ هزار تومان

سکه گرمی

هشت میلیون و ۲۰ هزارتومان

هفت‌میلیون‌و ۹۲۰ هزارتومان

۱۰۰ هزار تومان

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین