کدخبر : 14884 تاریخ انتشار :
A
سلطنت 50 اینچی‌‌ها

پرفروش‌ترین تلویزیون در سه‌راه امین‌حضور

پرفروش‌ترین تلویزیون در سه‌راه امین‌حضور

اغلب خریداران در سه‌راه‌ امین‌حضور موقع انتخاب تلویزیون سراغ مدل‌هایی با اندازه 50 یا 55 اینچ می‌روند

قیمت ۳۶۰- پرفروش‌ترین تلویزیون‌های بازار در بازه قیمتی ۸ تا ۴۰ میلیون تومانی قرار می‌گیرند.

به‌گزارش قیمت ۳۶۰؛ ابعاد ۵۰ تا ۵۵ اینچ پرمشتری‌ترین تلویزیون‌های بازار لوازم خانگی به شمار می‌روند. از طرفی برند‌های داخلی سهم اصلی این بازار را در اختیار خود دارند.

 قیمت تلویزیون؛ از هفت میلیون تا چند میلیارد!

قیمت تلویزیون در بازار بازه بسیار گسترده‌‌ای دارد از جمله ارزان ترین تلویزیون های بازار تلویزیون بویمن مدل JB7100SD32 ، تلویزیون ال ای دی نکسار مدل NTV-D3F416N و تلویزیون نکسار مدل NTV-D32E414N هستند که هر سه مدل 32 اینچ بوده و حدود 7 میلیون تومان قیمت دارند. در جمع گران قیمت ترین تلویزیون‌های بازار ما شاهد قیمت بهت آور 3 میلیارد و 148 میلیون تومانی برای تلویزیون 260 اینچی مدل ایلیا MEGATV60هستیم.

گذشته از این‌ها پرفروش ترین تلویزیون های بازار در بازه قیمتی 8 تا 40 میلیون تومانی قرار می گیرند. از جمله مدل‌های پرفروش تلویزیون می توان به این مدل ها اشاره کرد:  تلویزیون هوشمند نکسار مدل  NTV-U50E616N50 اینچ با قیمت 12 میلیون 600 هزارتومان، تلویزیون اسنوا مدل  SLD-40NY300D40 اینچ با قیمت 8 میلیون 150 هزار تومان، تلویزیون کیو هوشمند مدل  65C645  با ابعاد 65اینچ با قیمت 39 میلیون و 400 هزار تومان.‌

قیمت تلویزیون قیمت 360

پرفروش‌ترین ابعاد تلویزیون

با نگاهی به بازار تلویزیون آنچه که مورد توجه است اقبال بیشتر مصرف‌کنندگان به تلویزیون‌هایی با ابعاد  50 تا 55 اینچ است. هر چند که تلویزیون های زیر 50 اینچ حتی تا 40 اینچ و همچنین 60 تا 65 اینچ نیز در بازار مشتری کمی ندارند. در یک نگاه کلی بازه بین 40 تا 65 اینچ داری خواهان بیشتری در بازار هستند. در کنار این می توان تلویزیون های خاص پسند تری در ابعاد بالای 80 اینچ و حتی 110 و 260 اینچ را نیز در بازار یافت.

پرفروش‌‌ترین برندهای تلویزیون ایران

در بین برندهای پرفروش بازار برندهای داخلی حرف اول را می‌‌زنند. تلویزیون های برندهای پارس، اسنوا، جی پلاس و ایکس ویژن بخش بزرگی از بازار را در اختیار خود گرفته‌اند. علی رغم این وضعیت برندهایی مثل ال جی و سامسونگ هم مشتریان خاص خود را دارند. برند ایلیا نیز ازجمله شرکت‌‌هایی است که بیشتر در زمینه تلویزیون های غول پیکر و ضد آب فعالیت می‌کند و طبیعتا مشتریان خاص خود را دارد.  

تلویزیون

ابعاد

قیمت

تلویزیون هوشمند دوو مدل DCL-۵۰SU۱۷۰۰

۵۰ اینچ

۱۹ میلیون تومان

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل ۴۳XY۷۷۵

۴۳ اینچ

۱۲ میلیون ۶۰۰ هزار تومان

تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل ۵۵C۶۴۵

۵۵ اینچ

۲۶ میلیون ۵۰۰ هزار تومان

تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-۵۵RU۷۲۶N

۵۵ اینچ

۲۱ میلیون ۳۵۰ هزار تومان

تلویزیون هوشمند پارس مدل P۵۵U۶۲۰

۵۵ اینچ

۱۸ میلیون و۵۰۰ هزار تومان

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-۵۸PU۷۲۸N

۵۸ اینچ

۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل ۶۵XCU۶۴۵

۶۵ اینچ

۳۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین