کدخبر : 4235 تاریخ انتشار :
A

رونمایی شیائومی از تلویزیون گیمینگ با قیمت اقتصادی

رونمایی شیائومی از تلویزیون گیمینگ با قیمت اقتصادی

شرکت شیائومی به تازگی تلویزیون گیمینگ ردمی A50 را در کنار چند مدل دیگر معرفی کرده که از قیمتی مناسب برخوردارند

شیائومی از تلویزیون‌های جدید ردمی A۵۰/۵۵/۶۵ خود با قیمت ۱۳۹۹ یوان (۲۱۰ دلار) رونمایی کرد. این تلویزیون‌های مقرون‌به‌صرفه دارای صفحه‌نمایش ۴K با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز هستند که می‌توان آن را تا ۱۲۰ هرتز افزایش داد تا تصاویری روان‌تر از طریق ورودی HDMI افزایش یابد.

میزان روشنایی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ نیت است و صفحه نمایش ۷۸ درصد از طیف رنگی DCI-P۳ را پوشش می‌دهد. یک پردازنده چهار هسته‌ای A۳۵ با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قدرت تلویزیون‌ها را تامین می‌کند. آنها با سیستم عامل ThePaper شیائومی از قبل نصب شده همراه بوده و از جلوه‌های صوتی DTS از طریق بلندگوهای دوگانه ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کنند.

گزینه‌های اتصال شامل دو پورت USB ۲.۰، دو درگاه HDMI و Wi-Fi ۲.۴ گیگاهرتز می‌شود. این تلویزیون‌ها دارای طراحی فلزی یکپارچه هستند و دارای عرض ۱۴۴۶ میلیمتر، ارتفاع ۸۹۲ میلیمتر و ضخامت ۳۱۳ میلیمتر هستند. آنها برای بهره‌وری انرژی در سه سطح رتبه‌بندی شده‌اند. تلویزیون‌های جدید ردمی A۵۰/۵۵/۶۵ قطعاً انتخاب خوبی برای مصرف‌کنندگان مقرون‌به‌صرفه‌ای هستند که به دنبال یک تلویزیون ۴K با نرخ نوسازی بالا برای بازی هستند، اگر این همان چیزی است که به آن علاقه دارند.

منبع بازتاب
خواندنی‌ها
ارسال نظر

پربیننده ترین